Millainen oli eka äitienpäivänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juno

Aktiivinen jäsen
10.01.2006
1 769
0
36
meillä mies ei reagoinut mitenkään, vaikka poika oli vasta pari vkoa vanha ja halusin vähän hehkutusta.... ei ruusua eikä aamupalaa :( mäkkärissä käytiin vielä sillon syömässä. mussutti vaan että ei mulla oo tapana tämmösiä huuhaa päiviä viettää :o :D

no joo, on oppinu sen koommin ku mie tein ison numeron ekasta isänpäivästä puoli vuotta myöhemmin :D

Mies oli ostanut lahjan ja teki aamupalan, muttei sänkyyn..sitte käytiin mammat moikkaamassa.
ja pidin kyllä ennen äitienpäivää kovan metelin et jotain muistamista sitte sillon :whistle:

Meillä oli rahat tosi vähissä, en tosiaan odottanut eksältä yhtään mitään. Noustiin tapamme mukaan tytön kanssa paljon ennen kuin hän, ja telkkarin päällä esillä olikin kortti odottamassa, johon tyttö oli muka kirjoittanut onnittelut. Pienestä tuli tippa linssiin, vaikkei kummoisia juhlia ollutkaan.

Eipä tuo mies tainnut muistaa mitenkään :( Jossain vaiheessa päivää aloin sitten hormonihuuruissani itkemään, että enkö olekaan lapsellemme niin hyvä ja arvokas äiti, että olisin äitienpäivää ansainnut :whistle: Sitten tuli lupaus hankkia äitienpäivälahja jälkikäteen :D

Eikä muuten viimevuonna unohtanut ;)

Muistan sen ikuisesti :kieh:

Mentiin anopille jossa mies onnitteli äitiänsä. Anoppi sitten onnitteli mua kun olin ensimmäisen lapsen saanu (jo monta kuukautta sitten). Sillä hetkellä miehellä katos kaikki väri poskista ja tuumas mulle kauhistuneena että "ai paska, säki oot äiti!! :o " :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall:

Olin sairaalassa vasta kaksi päivää sitten synnyttäneenä ihanan tyttöni. Siellä sitten seurakunnasta käytiin pitämässä niin ihanan liikuttava juhla äideille että oli todella kova työ itkua pidätellä siinä onnellisuudessa ja hormoonimylläkässä..