Millainen nainen seurustele miehen kanssa jolla on kolme lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katkera ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Tästä muuten tuli oikeesti niin vihainen olo, että tekis mieli pyytää ap:ltä miehen puhelinnumero.

Itseasiassa olisi ihan mielenkiintoista kuulla se miehenkin näkemys eroon johtaneista syistä.

Mitenkään miestä puolustelematta mä oon kyllä samaa mieltä.
Eihän meistä kukaan voi tietää mitkä ne perimmäiset syyt siihen eroon on olleet.
On toki raukkamaista jättää nainen yksin noin pienten lasten kanssa, mutta jos ei pää vaan kestä niin minkäs sille teet. :/

Mitäs jos ei naisella kestä pää?

NIMENOMAAN!!!! Kun jonkun pään on pakko kestää. Ap:lle ei jätetä vaihtoehtoa. "Perhe-elämä ei sovi mulle" EI vain käy selitykseksi siinä vaiheessa kun ne kaksoset on siinä. Aikuisen on mukauduttuva tilanteeseen ja hoitaa se johonkin pisteeseen asti kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mk:
Lapsen saannin jälkeen sitä on niin haavoittuvaisessa tilanteessa jo ilman itukuista vauvaa tai kaksosiakin. Jos on lapsia hankittu niin sen verran vastuuta pitää tuntea että toista EI VAIN jätetä yksin siihen tilanteeseen.

Niin niin mutta eikös tässä kysytty siitä uudesta naisesta, pitääkö sen jotain vastuuta tuntea aiheesta.

Ei, vaan lähinnä mietiskeltiin sitä, miten joku USKALTAA ryhtyä suhteeseen miehen kanssa, joka on tehnyt noin ylitörkeän tempun. Oletuksella, että sama tapahtuu uudelleen (niinkuin tapahtuukin).

Ja oikeasti en tajua millainen ämmä alkaa 3kk kaksosten isän kanssa millekään. En todellakaan. VARSINKAAN jos lapset ovat ituisia ja vaimo hormoonihuuruissa. Nainen, jolla on mitään ymärrystä elämästä sanoisi, että "soitteleppa vuoden päästä uudelleen jos olet kiinnostnut".

Elämässä vain on tiettyjä velvollisuuksia, jotka hoidetaan. Itkuisen kaksoset kuuluu niihin.

Vaikkapa ämmä, joka ei ole tietoinen miehen hormonihuuruisesta vaimosta ja itkuisista kaksosista, vaan tietää vaan sen version tarinasta jonka mies on hänelle kertonut?

Elämässä on tiettyjä velvollisuuksia, jotka hoidetaan. Omat lapset kuuluu niihin, eikä nuo ole sen "ämmän" lapsia, vaan ap:n ja hänen miehensä. Tuskin ap:n mies olisi palannut kotiin velvollisuuttaan hoitamaan, vaikka ko. naisystävä olisi pakit antanutkin. Tuskin ap häntä edes huolii takaisin, toivon niin, sillä onhan mies todellisen luonteensa jo näyttänyt.

Tuttuni oli se paska nainen, joka vei lapsilta isän = tapasi miehen, joka oli juuri jättänyt vaimonsa (ei lapsiaan, heitä tapasi säännöllisesti) ja alkoi tämän kanssa suhteeseen. Nyt se "paska" toimii äitinä miehen ekan liiton lapsille, koska heidän oikea äitinsä kuoli. "Paska" pyörittää alle 25-vuotiaana viiden lapsen uusperhettä ja hienosti pyörittääkin. Ei mies pärjäisi ilman häntä, yksinhuoltajana. Tässä tapauksessa voisi sanoa, että kaikella oli tarkoituksensa: myös sillä, että tuttuni lähti tämän miehen kelkkaan silloin, kun miehen erosta oli vasta muutama viikko.

Lisään vielä varmuuden vuoksi sen, että itse tuskin ottaisin minkäänlaista miestä jolla on entinen vaimo ja lapsia entisestä liitosta. En siltikään osaa nähdä tätä naista pahana tai haukkumisen arvoisena.

Tästä muuten tuli oikeesti niin vihainen olo, että tekis mieli pyytää ap:ltä miehen puhelinnumero.

Itseasiassa olisi ihan mielenkiintoista kuulla se miehenkin näkemys eroon johtaneista syistä.

Hei Isä-. Kommentoi kerrankin edes yhteen tämän kaltaiseen ketjuun niin, että et ala kääntämään asiaa jätetyn tai petetyn viaksi. Ihan siis noista asetelmista, mitä ap kertoi. Tuskin täällä monetkaan ketjut kertoo ihan absoluuttista totuutta jostain asiasta, miksi siis tämän tyyppisissa ketjuissa sinun mielestäsi pitää aina lähteä siitä asetelmasta, että ap jättää kertomatta jotain oleellista/valehtelee.

Sympatiat ap:lle. En tiedä millainen nainen lienee. Itse en tuollaista "miestä" katselisi. Tuollainen toiminta kertoo sen verran hänen arvoistaan, ettei menisi yksiin omieni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:

Mitenkään miestä puolustelematta mä oon kyllä samaa mieltä.
Eihän meistä kukaan voi tietää mitkä ne perimmäiset syyt siihen eroon on olleet.
On toki raukkamaista jättää nainen yksin noin pienten lasten kanssa, mutta jos ei pää vaan kestä niin minkäs sille teet. :/

No, lehdistä on voinu lukea usein mitä kamalaa sitten tapahtuu:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsen saannin jälkeen sitä on niin haavoittuvaisessa tilanteessa jo ilman itukuista vauvaa tai kaksosiakin. Jos on lapsia hankittu niin sen verran vastuuta pitää tuntea että toista EI VAIN jätetä yksin siihen tilanteeseen.

Niin niin mutta eikös tässä kysytty siitä uudesta naisesta, pitääkö sen jotain vastuuta tuntea aiheesta.

Kommetoin tuotakin jo aiemmin. Nainen ei ole toki vastuussa exille. Mutta eihän kukaan normaalisti tunteva järkevä ihminen lähde tuollaisen miehen matkaan. Aivan sairasta. Jos olisikin niin, että tämä pari olisi jotenkin elämää suurempi match toisilleen, niin ei se poista sitä, että vastuut on hoidettava. Tuo naisen teko on pahempaa kuin potkisi valmiiksi hakattua ihmistä kadulla päähän. Miehen teko on jotain paljon pahempaa.

Nainenkin voi lähteä, ja jättää lapset isälle. Onhan näitä tapauksia, minunkin lähipiirissäni on yksi.
Niitäkin on, joiden lapset kasvavat isovanhempien tai kummien luona.
Tai lastenkodissa.
Mutta suurimmalla osalla onneksi pää kestää. Siis meistä naisista.

Tuo naisen teko on pahempaa kuin potkisi valmiiksi hakattua ihmistä kadulla päähän. Miehen teko on jotain paljon pahempaa.

Kenet tämä uusi nainen on nyt potkinut päähän? Itsensä? Vaikka mies on selvästi kelvotonta laatua, niin ei tarkoita että uudessa naisessa olisi mitään erityistä vikaa - kaikenlaisille miehille on kysyntää, taustoista riippumatta.

Minkälainen nainen lähtee sellasen miehen matkaan, jolla on muutaman kuukauden ikänen/ikäsiä lapsia???? Ei ainakaan minkäälaista ryhtiä saatika kunnianhimoa omaa parisuhdetta kohtaan. Tosin näitähän tää palsta on täynnä..

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Tuo naisen teko on pahempaa kuin potkisi valmiiksi hakattua ihmistä kadulla päähän. Miehen teko on jotain paljon pahempaa.

Kenet tämä uusi nainen on nyt potkinut päähän? Itsensä? Vaikka mies on selvästi kelvotonta laatua, niin ei tarkoita että uudessa naisessa olisi mitään erityistä vikaa - kaikenlaisille miehille on kysyntää, taustoista riippumatta.

Tuskin nyt ihan kaikenlaisille kuitenkaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Pelottavaa, että joku voi ajatella noin. Kyllä kanssaihmisiä kohtaan pitää käyttäytyä kunnioittavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Tod näk joku ihan tavallinen nainen. Tuskin se lasten itku on ollu varsinainen syy eroon, ainaki vahvasti epäilen et versiot eron syistä eroo aika tavalla jos kysyttäis mieheltä

Kommenttisi osoittaa, että
a) et ole kokenut millaista on elää OIEASTI itkuisen lapsen kanssa
b) et ole nähnyt miten sellainen ihminen käyttäytyy joka ei vain kestä itkua

Tod näk joku ihan tavallinen nainen. Tuskin se lasten itku on ollu varsinainen syy eroon, ainaki vahvasti epäilen et versiot eron syistä eroo aika tavalla jos kysyttäis mieheltä

Kommenttisi osoittaa, että
a) et ole kokenut millaista on elää OIEASTI itkuisen lapsen kanssa
b) et ole nähnyt miten sellainen ihminen käyttäytyy joka ei vain kestä itkua

En tietenkään tiedä ja en o nähnyt - mä oon tehny lapseni miehen kans joka ymmärtää et lapsi voi itkee

Mun serkulla on 9 lasta, viiden eri naisen kanssa. Kummasti on vaan naiset serkkupojan kanssa halunneet olla ja vielä lisääkin lapsia pukata. Eikä serkku ees ole mikään Brad Pitt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun serkulla on 9 lasta, viiden eri naisen kanssa. Kummasti on vaan naiset serkkupojan kanssa halunneet olla ja vielä lisääkin lapsia pukata. Eikä serkku ees ole mikään Brad Pitt.

Mikä siinä sitten on? onko se vaan hirveän sinnikäs kipuumaan päälle? :/

Ap kertoi, että mies on sanonut ettei jaksa eikä edes halua tavata lapsiaan vielä tässä vaiheessa.. Eli jos nyt oletetaan että tämä on totta, että mies on tämmöistä ääneen sanonut, niin kai sen asian voisi olettaa sitten olevan niin? Mies ei vain ole jaksanut perhe-elämää ja ehkä se itku on ollut se viimeinen pisara.. Minä ainakin tunnen pari ihmistä ketkä ei voi sietää YHTÄÄN itkemistä, esim. kaupan kassajonossa vieraan lapsen itku jo aiheuttaa suurta ärsyyntymistä, niin voisin kuvitella nämä ihmiset koliikkilapsen vanhempina eikä varmaan kovin hyvä lopputulos olisi.

Ravistettava kertoi tuttavastaan.. En minäkään tässä tilanteessa tätä uutta naista lähtisi paskaksi haukkumaan, mutta suuresti ihmettelen että kuinka uskaltaa alkaa suhteeseen tuollaisen miehen kanssa? Hirveän järkevänä ihmisenä en tätä naista pitäisi..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikä siinä sitten on? onko se vaan hirveän sinnikäs kipuumaan päälle? :/
Mä en ole muuta keksinyt kuin että serkkupojan täytyy olla ihan fakiiri sängyssä. En ole itse - sattuneesta syystä - koskaan kokeillut. Nää lasten äiditkin vaikuttaa ulospäin ihan täysjärkisiltä ihmisiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:

Ap kertoi, että mies on sanonut ettei jaksa eikä edes halua tavata lapsiaan vielä tässä vaiheessa.. Eli jos nyt oletetaan että tämä on totta, että mies on tämmöistä ääneen sanonut, niin kai sen asian voisi olettaa sitten olevan niin? Mies ei vain ole jaksanut perhe-elämää ja ehkä se itku on ollut se viimeinen pisara.. Minä ainakin tunnen pari ihmistä ketkä ei voi sietää YHTÄÄN itkemistä, esim. kaupan kassajonossa vieraan lapsen itku jo aiheuttaa suurta ärsyyntymistä, niin voisin kuvitella nämä ihmiset koliikkilapsen vanhempina eikä varmaan kovin hyvä lopputulos olisi.

Ravistettava kertoi tuttavastaan.. En minäkään tässä tilanteessa tätä uutta naista lähtisi paskaksi haukkumaan, mutta suuresti ihmettelen että kuinka uskaltaa alkaa suhteeseen tuollaisen miehen kanssa? Hirveän järkevänä ihmisenä en tätä naista pitäisi..

Juu u, jos ei kestä YHTÄÄN itkua niin kannattaako sit sellasen ihmisen kans lapsia alkaa tekemään ja viel 3 saman tien et varmasti sitä itkua kuuluu?

No en tiedä ku en tapausta tunne mut yleensä vaan nää jutut tuppaa menemään niin et sen ekan kertojan tarina leimaa toisen täysin eikä "viattoman ja uhrin" osaan heittäytyvän osuutta kukaan edes mieti.

No en tiedä ku en tapausta tunne mut yleensä vaan nää jutut tuppaa menemään niin et sen ekan kertojan tarina leimaa toisen täysin eikä "viattoman ja uhrin" osaan heittäytyvän osuutta kukaan edes mieti.

Itse sainkin jo pyyhkeitä tässä ketjussa siitä, että "viattoman ja uhrin" osuutta halusin miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Totta helvetissä olen katkera! Suhde oli mielestäni toimiva kaksosten syntymään asti. Olin päivät yksin kotona uhmaikäisen ja kahden itkevän vauvan kanssa. Sektiohaava oli vielä kipeä ja yritin imettää molempia itkuisena ja väsyneenä. Yhtenä iltana mies ilmoittaa että ei enää jaksa olla kotona kun kokoajan PENNUT itkevät ja minä olen hysteerinen.

Olen kai sitten outo kun haluan syyllistää miestä perheen jättämisestä. Ja kun kysyin aikooko mies jatkossa nähdä lapsia niin ei kuulemma nyt kun ovat pieniä mutta sitten isompana voi vaikka ottaa vähäksi aikaa luokseen.

En minäkään olisi uskonut että ennen fiksu mies noin vain lähtee mutta niin vain lähti.

Sinun mielestäsi suhde oli toimiva, mutta mitähän mies tähän sanoisi. Sen kummemmin miestä puolustelematta parisuhteessa on kuitenkin aina kaksi ihmistä ja en jaksa uskoa, että lasten itku on syy miehesi lähtöön. Mies sai siitä hyvän tekosyyn. Jos teillä olisi ollut kaikki kunnossa, mies olisi halunnut keskustella ennenkuin tekee näin ison päätöksen.
Ei hyvästä parisuhteesta noin vain lähdetä!!!
Mutta itse en todellakaan voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, jolla olisi noin pienet vauvat edellisestä. Minusta asiat pitää selvittää, eikä lähteä. Ja jos sitten on pakko lähteä niin myöhemmin, kun lapset ovat ohittaneet vauva-ajan.

Mitäs sitten, kun tämä uusi nainen alkaa haluta vauvaa? Kuume on kova ja biologinen kello tikittää.
Ymmärtääkö nainen miestä edelleenkin? (siis jos tosissaan ymmärtää sen, että mies jätti perheensä siksi, että vauvat itkee liikaa)

Itse sainkin jo pyyhkeitä tässä ketjussa siitä, että "viattoman ja uhrin" osuutta halusin miettiä.

Noh tätähän tää on, se jätettyhän on aina niin täydellinen joka suhteessa mut silti toinen nostaa kytkintä - pitäiskö koittaa olla vähemmän täydellinen et kumppani pysyis nurkissa?

*mulla ei siis o hätäpäivää*

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Totta helvetissä olen katkera! Suhde oli mielestäni toimiva kaksosten syntymään asti. Olin päivät yksin kotona uhmaikäisen ja kahden itkevän vauvan kanssa. Sektiohaava oli vielä kipeä ja yritin imettää molempia itkuisena ja väsyneenä. Yhtenä iltana mies ilmoittaa että ei enää jaksa olla kotona kun kokoajan PENNUT itkevät ja minä olen hysteerinen.

Olen kai sitten outo kun haluan syyllistää miestä perheen jättämisestä. Ja kun kysyin aikooko mies jatkossa nähdä lapsia niin ei kuulemma nyt kun ovat pieniä mutta sitten isompana voi vaikka ottaa vähäksi aikaa luokseen.

En minäkään olisi uskonut että ennen fiksu mies noin vain lähtee mutta niin vain lähti.

Sinun mielestäsi suhde oli toimiva, mutta mitähän mies tähän sanoisi. Sen kummemmin miestä puolustelematta parisuhteessa on kuitenkin aina kaksi ihmistä ja en jaksa uskoa, että lasten itku on syy miehesi lähtöön. Mies sai siitä hyvän tekosyyn. Jos teillä olisi ollut kaikki kunnossa, mies olisi halunnut keskustella ennenkuin tekee näin ison päätöksen.
Ei hyvästä parisuhteesta noin vain lähdetä!!!

Ja sunko mielestä vaimo on tähän ainut syyllinen?
Miehellä ei ole vastuuta parisuhteen hoitamisesta?
Melkein toivoisin, että joskus kolahtaisi nämä mielipiteesi omaan nilkkaasi...

Yhteistyössä