Millainen nainen seurustele miehen kanssa jolla on kolme lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katkera ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poi:
no just. kuinkahan moni oikeesti ja puhtaasti uskoo, että joku lähtee toimivasta ja terveestä suhteesta, vaan koska ei jaksa kuunnella lasten itkua?!? vähän hei maalaisjärkeä. huomioikaa myös, että ap:n käyttämä "katkera ämmä"-nimimerkki voi kertoa paljon. katkeruus on normaalia mutta toivottavasti ap:kin siitä pääsee yli.

En usko, että monellakaan kolmikuisten kaksosten vanhemmilla parisuhde olisi parhaimmassa kuosissaan, varsinkaan, jos vauvat itkevät paljon.

Onko sitten reilua tai oikein luovuttaa tuollaisessa elämäntilanteessa (=lasten ollessa huutavia vauvoja), siitä jokainen saa olla omaa mieltänsä.

Totta helvetissä olen katkera! Suhde oli mielestäni toimiva kaksosten syntymään asti. Olin päivät yksin kotona uhmaikäisen ja kahden itkevän vauvan kanssa. Sektiohaava oli vielä kipeä ja yritin imettää molempia itkuisena ja väsyneenä. Yhtenä iltana mies ilmoittaa että ei enää jaksa olla kotona kun kokoajan PENNUT itkevät ja minä olen hysteerinen.

Olen kai sitten outo kun haluan syyllistää miestä perheen jättämisestä. Ja kun kysyin aikooko mies jatkossa nähdä lapsia niin ei kuulemma nyt kun ovat pieniä mutta sitten isompana voi vaikka ottaa vähäksi aikaa luokseen.

En minäkään olisi uskonut että ennen fiksu mies noin vain lähtee mutta niin vain lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
no minä aloin seurustella miehen kanssa jolla oli tuolloin kolme pientä lasta ( 4v, 1,5v ja 2kk ). ja yhdessä olemme edelleen, yhteisiäkin lapsia on siunaantunut pari.
se, että miehellä oli lapsia, ei vaikuttanut mitenkään mun kiinnostukseen häntä kohtaan.ja se, miksi hän ja silloinen vaimonsa erosivat ei myöskään mulle kuulunut tai kuulu.

Ei kai sillä lasten lukumäärällä ole väliä, mutta ei mua kiinnostaisi mies joka on selkeästikin juuri eronnut (ap:lla oli vasta muutaman kuukauden ikäiset kaksoset) ja kertoisi eron syyksi lasten itkun.. Tai en ainakaan mitään vakavaa voisi tuollaisen miehen kanssa suunnitella; perustaa nyt perhettä tuollaisen miehen kanssa!

Noinkohan se eron todellinen syy on tuo?

Äh, mistä sitä koskaan tietää näitä juttuja. Itsekkin yllättävän varman mielipiteen muodostin aloitusviestistä, eli kaltaisteni seurassa olen, mutta kokemuksesta tiedän että tästä seuraa monta sivua vääntöä... johon minä en tällä kertaa osallistu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Totta helvetissä olen katkera! Suhde oli mielestäni toimiva kaksosten syntymään asti. Olin päivät yksin kotona uhmaikäisen ja kahden itkevän vauvan kanssa. Sektiohaava oli vielä kipeä ja yritin imettää molempia itkuisena ja väsyneenä. Yhtenä iltana mies ilmoittaa että ei enää jaksa olla kotona kun kokoajan PENNUT itkevät ja minä olen hysteerinen.

Olen kai sitten outo kun haluan syyllistää miestä perheen jättämisestä. Ja kun kysyin aikooko mies jatkossa nähdä lapsia niin ei kuulemma nyt kun ovat pieniä mutta sitten isompana voi vaikka ottaa vähäksi aikaa luokseen.

En minäkään olisi uskonut että ennen fiksu mies noin vain lähtee mutta niin vain lähti.

Ymmärrän sua täysin, ja olen sitä mieltä että miehesi on täysi persreikä, mutta miten se miehen uusi naisystävä liittyy kuvioon? Hänestähän sinä aloituksen teit: millainen nainen seurustelee miehen kanssa jolla on kolme lasta.
Miestä sopiikin syyllistää, mutta en näe mitään syytä sille että tätä naisystävää tulisi haukkua tai syyllistää myös. Miehesi tässä se sika on, joka sinut yksin jätti ja perheensä hylkäsi.
Ei taatusti ole helppo tilanne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
no minä aloin seurustella miehen kanssa jolla oli tuolloin kolme pientä lasta ( 4v, 1,5v ja 2kk ). ja yhdessä olemme edelleen, yhteisiäkin lapsia on siunaantunut pari.
se, että miehellä oli lapsia, ei vaikuttanut mitenkään mun kiinnostukseen häntä kohtaan.ja se, miksi hän ja silloinen vaimonsa erosivat ei myöskään mulle kuulunut tai kuulu.

Ei kai sillä lasten lukumäärällä ole väliä, mutta ei mua kiinnostaisi mies joka on selkeästikin juuri eronnut (ap:lla oli vasta muutaman kuukauden ikäiset kaksoset) ja kertoisi eron syyksi lasten itkun.. Tai en ainakaan mitään vakavaa voisi tuollaisen miehen kanssa suunnitella; perustaa nyt perhettä tuollaisen miehen kanssa!

Noinkohan se eron todellinen syy on tuo?

Äh, mistä sitä koskaan tietää näitä juttuja. Itsekkin yllättävän varman mielipiteen muodostin aloitusviestistä, eli kaltaisteni seurassa olen, mutta kokemuksesta tiedän että tästä seuraa monta sivua vääntöä... johon minä en tällä kertaa osallistu.

En minäkään osallistu tähän. Kohta on lähdettäävä neuvolaan.

AP: VOIMIA!!!!! :heart: Tuntuu todella pahalta sun puolesta! Tuo on pahin painajainen mitä tuossa tilanteessa osaa kuvitella.

Ja oikeasti en tajua millainen ämmä alkaa 3kk kaksosten isän kanssa millekään. En todellakaan. VARSINKAAN jos lapset ovat ituisia ja vaimo hormoonihuuruissa. Nainen, jolla on mitään ymärrystä elämästä sanoisi, että "soitteleppa vuoden päästä uudelleen jos olet kiinnostnut".

Elämässä vain on tiettyjä velvollisuuksia, jotka hoidetaan. Itkuisen kaksoset kuuluu niihin.

Oma mieheni ei kestänyt vauvan koliikkia lainkaan. Jo lapsen piteleminen vessakäyntini ajan oli liikaa.

Super voimia! Voi kun toivoisin, että tämä kirjoitus olisi provoilua eikä tosielämässä voisi tapahtua tätä.

Vielä: normaalivauva itkee 2h vuorokaudessa. Ne, joilla on ollut normaali-itkuinen vauva eivät välttämättä käsitä mitä on elää ITKUISEN vauvan kanssa (suurin osa kyllä käsittää sen pienenkin kokemuksen perusteella). Varsinkin jos niitä on KAKSI.

Itkua ei pääse pakoon. Se on kestettävä, siinä on oltava lämmin aikuinen. Oma kunnioitukseni omaa miestäni kohtaan katosi TÄYSIN siinä kohtaa kun hän ei kestänyt itkua. Pistää niin vihaksi AP:b puolesta, että anna osoite niin menen meuhkaamaan ja opettamaan elämää miehellesi.. Siitähän sitten apua olisikin :)

Miten niin millainen nainen?
Varmaan ihan tavallinen nainen.
Millä tavalla se nainen pitäisi tuomita suhteestaan tuohon mieheen?

Jos mies ei olekaan ollut valmis isäksi, niin ei kai se tuon uuden naisystävän vika ole, eikä tarkoita etteikö seurustelusuhde voisi onnistua.

Se että kannattaako tuollaisen miehen kanssa alkaa lapsia tekemään nyt tai tulevaisuudessa, onkin sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mk:
AP: VOIMIA!!!!! :heart: Tuntuu todella pahalta sun puolesta! Tuo on pahin painajainen mitä tuossa tilanteessa osaa kuvitella.

Ja oikeasti en tajua millainen ämmä alkaa 3kk kaksosten isän kanssa millekään. En todellakaan. VARSINKAAN jos lapset ovat ituisia ja vaimo hormoonihuuruissa. Nainen, jolla on mitään ymärrystä elämästä sanoisi, että "soitteleppa vuoden päästä uudelleen jos olet kiinnostnut".

Elämässä vain on tiettyjä velvollisuuksia, jotka hoidetaan. Itkuisen kaksoset kuuluu niihin.

Oma mieheni ei kestänyt vauvan koliikkia lainkaan. Jo lapsen piteleminen vessakäyntini ajan oli liikaa.

Super voimia! Voi kun toivoisin, että tämä kirjoitus olisi provoilua eikä tosielämässä voisi tapahtua tätä.

Peesi! Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä jättää naista tuollaiseen tilanteeseen. Ei, vaikka ihan rakastuisi toiseen naiseen: silloinkin voi odottaa ja auttaa toista sen vuoden, että saa OMAT lapsensa sellaiseen ikään, että voi hyvin omintunnoin sanoa, että kyllä se muija niiden kanssa yksin pärjää.

Kauhee jos jonkun mies lähtee tollasen syyn takia :o . Mulla mies kanteli tyttöä sylissä öisin kun tämä itki ja sano että isille saat itkeä niin paljon kun haluat, isi kyllä kuuntelee. Ja meidän tytöllä oli vielä koliikki. Aamulla sit lähti kuitenkin reippaasti töihin ja heti kun tuli kotiin halus taas tyttöä kannella.

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Tästä muuten tuli oikeesti niin vihainen olo, että tekis mieli pyytää ap:ltä miehen puhelinnumero.

Itseasiassa olisi ihan mielenkiintoista kuulla se miehenkin näkemys eroon johtaneista syistä.

Kun minen keksi yhtään syytä, jotka vois hyväksyä. Lapset on niin pieniä, ja niitä on kaksi, että väistämättä koko elämä on sekaisin. Aikuisen ihmisen pitäis se ymmärtää, että vauvavuonna omat tarpeet on pakko laittaa sivummalle.

Tästä muuten tuli oikeesti niin vihainen olo, että tekis mieli pyytää ap:ltä miehen puhelinnumero.

Todellakin....

Piti mennä lajittelemaan pyykkejä, mutta olen niin raivona ettei pysty. Niin törkeän alhainen veto äijältä, että huhhuijaa.

Sanokaa mun sanoneen, että haluaa vielä palata yhteen. Kas sitten kun puolivuotiaat vauvat alkavat hymyilemään isille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tauski82:
Kauhee jos jonkun mies lähtee tollasen syyn takia :o . Mulla mies kanteli tyttöä sylissä öisin kun tämä itki ja sano että isille saat itkeä niin paljon kun haluat, isi kyllä kuuntelee. Ja meidän tytöllä oli vielä koliikki. Aamulla sit lähti kuitenkin reippaasti töihin ja heti kun tuli kotiin halus taas tyttöä kannella.

Ihana mies sulla :heart:

Mun mies hoiti kotona aivan kaiken muuan (siivouksen, ruoat, koiran, pyykit jne) Mutta veti sairaita kilareita vauvan itkusta, jota oli siis koko ajan. Siivouksen olisi voinut jättää, ruoat tilata puhelimella, vauvat oli pakko hoitaa. Ei ollut vaihtoehtoja.

Niinpä. Laittaa ihan haukkomaan henkeään. Millainen ihminen voi jättää lapsensa ja vielä noi pienet. Ja tosiaan on naisessakin vikaa joka tälläinen huolii, aika huonosti on asiat jos ei muunlaista miestä saa...

Todennäköisesti ihan tavallinen nainen, joka ymmärtää että miehellä on menneisyys.

No näin mäkin sen ajattelisin. Jos kerran ero jo tuli niin sen jälkeenhän sitä on jokainen vapaa tekemään mitä haluaa. Tositarkoituksella tai vaan ihan omaksi huvikseen.

Itseasiassa olisi ihan mielenkiintoista kuulla se miehenkin näkemys eroon johtaneista syistä.

Mitenkään miestä puolustelematta mä oon kyllä samaa mieltä.
Eihän meistä kukaan voi tietää mitkä ne perimmäiset syyt siihen eroon on olleet.
On toki raukkamaista jättää nainen yksin noin pienten lasten kanssa, mutta jos ei pää vaan kestä niin minkäs sille teet. :/

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:

Eihän meistä kukaan voi tietää mitkä ne perimmäiset syyt siihen eroon on olleet.
On toki raukkamaista jättää nainen yksin noin pienten lasten kanssa, mutta jos ei pää vaan kestä niin minkäs sille teet. :/

Mitäs jos ei naisella kestä pää?

Lapsen saannin jälkeen sitä on niin haavoittuvaisessa tilanteessa jo ilman itukuista vauvaa tai kaksosiakin. Jos on lapsia hankittu niin sen verran vastuuta pitää tuntea että toista EI VAIN jätetä yksin siihen tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:

Ihanko oikeesti oot tota mieltä? Minne ne lapset sitten laitetaan jos vanhemmilla ei pää kestä? Jätetään tosta vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Mk:
Lapsen saannin jälkeen sitä on niin haavoittuvaisessa tilanteessa jo ilman itukuista vauvaa tai kaksosiakin. Jos on lapsia hankittu niin sen verran vastuuta pitää tuntea että toista EI VAIN jätetä yksin siihen tilanteeseen.

Niin niin mutta eikös tässä kysytty siitä uudesta naisesta, pitääkö sen jotain vastuuta tuntea aiheesta.

Yhteistyössä