Millainen mies on sellainen, kun ei tykkää meikatuista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bettedavis:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Mitä ootte sellaisesta miehestä mieltä, joka arvostaa naisessa kovasti sitä, että on ns. luonnollisen näköinen, eli ei meikkiä eikä lävistyksiä yms mutta kuitenkin että on huoliteltu, eli ei fanita mitään metsänpeikkoa :)
No, musta kuulostaa vähän arveluttavalta. Tulee mieleen, että voi olla epävarma mies, joka ei halua vaimonsa/tyttökaverinsa laittautuvan liian nätiksi, koska sehän herättää muidenkin miesten huomion... Olen aina suhtautunut epäluuloisesti näihin täntyyppisiin kommentteihin! Huoliteltu on mun mielestä nimenomaan se, joka viitsii VÄHÄN meikata, mutta sehän on tietysti makuasia...
:LOL: anteeks, mutta kuullostaa vähän hassulta.
 
...
Kummia juttuja täällä, fanaattisia. Miksi miehet sitten tuijottelee niitä meikattuja naisia, missejä ja kaunottaria? MIksei päät käänny meikittömän maatuskan perään...?!!!
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja piipi:
Että tykkää sitten ilman. Mulla oli mies, joka ei tykännyt meikkaamisesta ja hiusten värjäämisestä yhtään ja paheksui muakin, kun sitä teen. En tiedä miksi, mutta oli kovin fanaattinen asian kanssa ja yritti muakin "kieltää", vaan en suostunut. Mä kun en satu olemaan kovin luonnon kaunis, vaikka en rumakaan. Mutta oikealla meikillä oikein hemaiseva kissa;) Saa tykätä, mutta ei puuttua.
Juuri näin. Mä en voi sietää miehiä, jotka kommentoi mun meikkaamista tai meikkaamattomuutta liian voimakkaasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kummia juttuja täällä, fanaattisia. Miksi miehet sitten tuijottelee niitä meikattuja naisia, missejä ja kaunottaria? MIksei päät käänny meikittömän maatuskan perään...?!!!
Voin kertoa, että kääntyy. Joskaan harvemmin sitä enää kiinnittää huomioo siihen, katsooko joku perään kun ei jaksa kiinnostaa.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja piipi:
Että tykkää sitten ilman. Mulla oli mies, joka ei tykännyt meikkaamisesta ja hiusten värjäämisestä yhtään ja paheksui muakin, kun sitä teen. En tiedä miksi, mutta oli kovin fanaattinen asian kanssa ja yritti muakin "kieltää", vaan en suostunut. Mä kun en satu olemaan kovin luonnon kaunis, vaikka en rumakaan. Mutta oikealla meikillä oikein hemaiseva kissa;) Saa tykätä, mutta ei puuttua.
Juuri näin. Mä en voi sietää miehiä, jotka kommentoi mun meikkaamista tai meikkaamattomuutta liian voimakkaasti!
 
..........
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Semmonen kuin miunkii mies on. Sanoi äsken tähän "kyllä mua ainakin ärsyttää naiset jokka on meikannu ittensä viimesen päälle, eihän niistä nää minkä näkösiä ne oikeesti on". On nähnyt mut meikattuna vasta sen jälkeen ku oltiin jo jonku aikaa oltu yhessä.
Hui mikä mies! Sille on siis tärkeetä mille nainen näyttää mut meikata ei saa vaan pitää olla luonnonkaunis varmaan. Onneks oma mies ei oo tommonen sille ei ylipäätään ole niin tärkee asia ulkonäkö että sitä ärsyttäis kenenkään meikkaaminen/meikkaamattomuus. Ite kyllä meikkaan vaikkakin aika naturellisti. Meikkipuuteria ripsiväriä huulirasvaa
 
huhha
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kummia juttuja täällä, fanaattisia. Miksi miehet sitten tuijottelee niitä meikattuja naisia, missejä ja kaunottaria? MIksei päät käänny meikittömän maatuskan perään...?!!!
No kai kääntyy, jos on kaunis ilman meikkiäkin. Pään kääntyminen tuntuu usein riippuvan aika pitkälti pukeutumisesta ja kropasta kuin naamasta. Hiukset tuntuu myös vaikuttavan. Jos vastaan tulee ei niin nätti kropaltaan, mutta kasvoista kaunis ja timmi kroppa, mutta ei niin ruusu muuten, niin mun miehellä pää kääntyy kyl sen timmin perään. varsinkin jos on muotoja korostavat vaatteet päällä. ei se silloin naamaa katsele, kun perse menee ohi;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ..........:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Semmonen kuin miunkii mies on. Sanoi äsken tähän "kyllä mua ainakin ärsyttää naiset jokka on meikannu ittensä viimesen päälle, eihän niistä nää minkä näkösiä ne oikeesti on". On nähnyt mut meikattuna vasta sen jälkeen ku oltiin jo jonku aikaa oltu yhessä.
Hui mikä mies! Sille on siis tärkeetä mille nainen näyttää mut meikata ei saa vaan pitää olla luonnonkaunis varmaan. Onneks oma mies ei oo tommonen sille ei ylipäätään ole niin tärkee asia ulkonäkö että sitä ärsyttäis kenenkään meikkaaminen/meikkaamattomuus. Ite kyllä meikkaan vaikkakin aika naturellisti. Meikkipuuteria ripsiväriä huulirasvaa
No ehkä se vähän provosoitui tuosta kysymyksestä, ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti :D. En mie ole mitenkään erityisen näköinen, nätti varmaankin omalla tavallani, mutta en mikään katseitten kääntäjä. Sitä kiinnostaa ihmiset sellaisina kuin ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Alkuperäinen kirjoittaja ..........:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Semmonen kuin miunkii mies on. Sanoi äsken tähän "kyllä mua ainakin ärsyttää naiset jokka on meikannu ittensä viimesen päälle, eihän niistä nää minkä näkösiä ne oikeesti on". On nähnyt mut meikattuna vasta sen jälkeen ku oltiin jo jonku aikaa oltu yhessä.
Hui mikä mies! Sille on siis tärkeetä mille nainen näyttää mut meikata ei saa vaan pitää olla luonnonkaunis varmaan. Onneks oma mies ei oo tommonen sille ei ylipäätään ole niin tärkee asia ulkonäkö että sitä ärsyttäis kenenkään meikkaaminen/meikkaamattomuus. Ite kyllä meikkaan vaikkakin aika naturellisti. Meikkipuuteria ripsiväriä huulirasvaa
No ehkä se vähän provosoitui tuosta kysymyksestä, ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti :D. En mie ole mitenkään erityisen näköinen, nätti varmaankin omalla tavallani, mutta en mikään katseitten kääntäjä. Sitä kiinnostaa ihmiset sellaisina kuin ovat.
Niin lisäisin tähän, ettei se mitenkään ole ärsyyntynyt jos olen joskus meikannut.
 
.....................
Ok. Muistan vaan yhden kaverin joka oli tosi fanaattinen eetei sais meikata ja kuitenkin hän tykkäsi että piäis olla kaunis....... Ei me ehkä suurin osa olla niin täydellisiä. On kiva vähän meikata ja tuntee siten olevansa nätti.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Mitä ootte sellaisesta miehestä mieltä, joka arvostaa naisessa kovasti sitä, että on ns. luonnollisen näköinen, eli ei meikkiä eikä lävistyksiä yms mutta kuitenkin että on huoliteltu, eli ei fanita mitään metsänpeikkoa :)

Fiksu mies. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .....................:
Ok. Muistan vaan yhden kaverin joka oli tosi fanaattinen eetei sais meikata ja kuitenkin hän tykkäsi että piäis olla kaunis....... Ei me ehkä suurin osa olla niin täydellisiä. On kiva vähän meikata ja tuntee siten olevansa nätti.
Joo ei tarkottanut tolla kommentilla mitään pahaa, halusi ehkä vaan mua puolustaa. Lepposa kaveri toi on, semmonen joka tulee toimeen melkein kaikkien kanssa :).
 
luonnonlapsi
Nyt puhutaan myös mun miehestä näköjään.Eli en ole käyttäny meikkiä sen jälkeen kun ollaan miehen kanssa menty naimisiin(tai jotain niitä aikoja) ja kelvannut olen hänelle vielä 10v. naimisissaolon jälkeenkin.
 
Emma
mutta ei näköjään :D Muistan teininä kun aloin meikkaamaan oli aina räkyttämässä vieressä. Enää ei sano mitään. Joku aika sitten kun olin käymässä kotona yövuoron jäljiltä kyseli olenko kipeäksi tulossa kun silmät on niin valjut ( ei meikkiä ) :D Tottunut jo siis on.

Mieheni kanssa ei ole asia tullut puheeksi, eiköhän tuolle ole ihan sama onko mulla meikkiä vai ei. Ei mulla siihen laittautumiseen mene puolta päivää.
 
poika 18v
Mun mielestä nainen/tyttö on paljon kauniimpi ilman meikkejä. En ymmärrä miksi joidenkin pitää laittaa naamaan kaikenlaisia mössöjä. Eikö sellaisilla ihmisillä ole minkäänlaista itsetuntoa? Älkää tytöt meikatko niin paljon, moni kaverinikin on sanonut, että eivät he katsele sellaisia tyttöjä, joiden naamassa on niin paljon pakkelia että siitä ei edes näe millainen ihminen on oikeasti!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sabira
Joskus olen miettinyt että tajuaako sellaiset miehet oikeasti edes että kenellä sitä meikkiä on ja kenellä ei... ;) Siis että jos mies sanoo että ei pidä meikistä naisilla, niin hän saattaa tarkoittaa ettei pidä viivoiksi piirretyistä kulmakarvoista ja mustasta luomiväristä, mutta jos naisella on ihan hillitty meikki, niin miehen silmissä sitä meikkiä ei silloin ole ollenkaan...

Aika vähän suomalaisissa naisissa on mielestäni semmoisia, joille edes ihan pieni ehostus ei olisi eduksi(tyyliin ripsiväri, ihon punoituksen/tummien silmänalusten peittely tms). Mutta moniko mies edes huomaa tuommoisen meikin ja "hämäytyy" luulemaan ettei meikkiä ole ollenkaan? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"Mummeli"
Minäpä tiedän tapauksen tosielämästä. Mies piti pahana, että nainen meikkasi ja käytti tulipunaista huulipunaa. Asia tuli mutkien kautta tietoon eli mies pelkäsi, että nainen yritti kaunistaa itseään toisia miehiä varten. Mies oli mustasukkainen vaimostaan, pelkäsi menettävänsä hänet. Että tällainenkin voi olla syy, jos mies ei halua vaimonsa meikkaavan.
 
öötipööti
Mun mies on antanut vahvan mielipiteensä, jonka mukaan mun ei pidä lähteä kotini seinien ulkopuolelle ilman meikkiä.
Tätä toivetta kunninoitan. Joskus lauantaisin, kun en käy edes kaupassa, saatan käydä lenkillä ilman meikkiä.
Muuten katson, että tämä hänen toiveensa on minun kunnioittamistani, hän haluaa että ihmisten silissä näytän aina kaikkein kauneimmiltani.
 

Yhteistyössä