T
tööt
Vieras
Pankista vai autokaupasta? Ihan tota varten omansa vai onko "jatkuvassa kulutusluotossa" mitään järkeä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ilman muuta pankista jos vaan saatte. Huomattavasti halvempaa rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietenkin autokaupasta. Taitaa saada jollain prosentin korolla, tähän ei ykskään pankki pysty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en ottais euroakaan lainaa autoa varten.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en ottais euroakaan lainaa autoa varten.
En minäkään. Jotkut pässit ottaa lainan uutta autoa varten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en ottais euroakaan lainaa autoa varten.
En minäkään. Jotkut pässit ottaa lainan uutta autoa varten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Ja taas palsta petti. Jutellaan sit diipadaapaa vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Ja taas palsta petti. Jutellaan sit diipadaapaa vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä en ottais euroakaan lainaa autoa varten.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja tööt:Ja taas palsta petti. Jutellaan sit diipadaapaa vaan.
Eikö aika yksinkertaista.. vertaa todellinen vuosikorko ja valitse edullisemman lainan? Vaikka niinpäin että marssit pankkin autoliikkeen rahoitusyhtiön tarjouksen kanssa.
Rahoitusyhtiössä auto saattaa kelvata lainan vakuudeksi, pankissa ei.