Millainen kihlasormus olis hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kihloihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kihloihin

Vieras
Olisko näkökantoja kihlasormuksen valintaan..

Millainen kihlasormus on hyvä pitemmälläkin tähtäimellä? Siis esim. pidettynä mahdollisesti myöhemmin yhdessä vihkisormuksen kanssa tai yksinään. Pelkistetty, jossa ei mitään koristeita vai timantilla yms. varustettu? Minen osaa päättää.. Millasia teillä on?

ihan pelkistetty sormus ilman timantteja on sopiva sit myöhemmin ihan millaiseen vihkisormukseen tahansa. Itselläni on kultainen sileä sormus ja sit vihkisormuksessa onkin useampi timantti ja ovat kivat yhessä.

mä en tahdo kuin yhden sormuksen, ainakaan tällä hetkellä. Joten kihlassa on melkein koko sormuksen mitalla timantteja.
Materiaalina platina, saman värinen kuin valkokulta mutta paljon kestävämpi.

No kihlasormukseksi varmaan joku suht yksinkertainen ois hyvä, varsinkin jos vihkisormukseen sitten haluaa timanttia tai vastaavaa. Siis jos meinaa niitä yhtäaikaa pitää sormessa.

tykkään kyllä timanteista ja kivoista koristuksista, mutta ajattelin että jos myöhemmin sitten vihkisormukseen tulee enempi timantteja ja kihlasormusessakin niitä jo olis niin olisko kokonaisuus yhdessä pidettynä liian "kimalteleva" ...

Mä otin yhdellä kivellä, koska tuo sileä ei ole ns. mun juttu. Löysin jo kihlaa katsoessani sopivan vihkisormuksen mutta päädyinkin myöhemmin toiseen, joka siis nyt sormessani on.

Mulla ihan tavallinen sileä ja vihkisormuksena tuollainen

C12041.jpg

Yhteistyössä