Millainen juhlakampaus mulle?

[QUOTE="vieras";24077534]Kiiltosuihkettakin on muutes olemassa, en kyllä muista miten hintavaa se on. Sillä voisi saada hentoiseen tukkaan vähän eloisuutta.[/QUOTE]

Juu, mulla on sitä. Ihan suht. OK toimii, mutta ei se sellaista kunnon kiiltoa anna.

hiukset7.jpg

Jos hiusten pituus riittää niin kokeilisin toispuoleista kampausta. Eli hiusten tulisi yltää juuri ja juuri pienellä poninhännälle ja muhkeutta kampaukselle annettaisiin hiuskoristeella ja hiustenlatvat aseteltaisiin nutturamaisesti.

jos yrittäisit vaan yhtä tököttiä kerrallaan, mut no ...sori että ehdotin....

Ei mitään, kiitos ehdotuksesta :).

Mä laitan pesun jälkeen aina sellaista selvittävää hoitoainetta, sitten kampausnestettä tai mitä lie muotoilusuihketta milloinkin onkaan, joka antaa rakennetta hiukseen. Sen jälkeen tulee suoristusvoide, sitten kuivataan, hiuspuuteria, joskus lakkaa ja päälle se kiiltosuihke.

Muoks. Tuo siis sellainen juhlakampauksen pohja, arkena jää usein suoristusvoide ja kiiltosuihke sekä lakka pois.

Viimeksi muokattu:
olis, jos kuitenkin varaisit ajan jollekin tioselle kampaajalle? Kerrot sille sitten näitä ehdotuksia täällä ja kampaaja voisi tehdä. Näin muuten sinusta yöllä unta: olin teillä kahvilla ja miehesi yritti suudella sua poskelle, mutta et antanut. Olit möksö.

[QUOTE="Mites";24077585]olis, jos kuitenkin varaisit ajan jollekin tioselle kampaajalle? Kerrot sille sitten näitä ehdotuksia täällä ja kampaaja voisi tehdä. Näin muuten sinusta yöllä unta: olin teillä kahvilla ja miehesi yritti suudella sua poskelle, mutta et antanut. Olit möksö.[/QUOTE]

:D :D :D

Riittikö tarjottavat ;)?

[QUOTE="vieras";24077555]
hiukset7.jpg

Jos hiusten pituus riittää niin kokeilisin toispuoleista kampausta. Eli hiusten tulisi yltää juuri ja juuri pienellä poninhännälle ja muhkeutta kampaukselle annettaisiin hiuskoristeella ja hiustenlatvat aseteltaisiin nutturamaisesti.[/QUOTE]

Joku tuollainen olisi ihana, mutta ei riitä pituus :(.

Juu, solki on hyvä idea, mutta ei tähän oikein kiharoita saa, takkupesän korkeintaan.

Väitän, että saa kiharaa. Kunnon kampausnestettä ja vaikka niitä hassuja gummipamppuja päähän tai kiedot suortuvat foliosuikaleen ympäri. ;) Edestä laineille solkea kohti. Sillä lailla--- eh-- kuten ranskalainen letti ilman letitystä, siis pyöritteelet hiukset nyörimäiseksi, otat välillä lisää mukaan ja annat kuivua muotoonsa.

Siis löyhää kiharaa.

Mä koittaisin kyllä kihartaa. Kihartaisin ainakin latvat, tähän tyyliin about :)

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_bQ0SqifjNcg/S7a_AO0PqjI/AAAAAAAATLs/HFDvVzoQ-8A/s1600/jessica-simpson-hairstyle-5.jpg&imgrefurl=http://amazingpicsvideos.blogspot.com/2010/05/jessica-simpson-stylish-blonde-haircuts.html&usg=__7rOfnBGroz8jrxJenyuJMpo0MQM=&h=488&w=376&sz=36&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=EDBZr3logpazYM:&tbnh=138&tbnw=106&ei=jMwJTqbsD8-p8QP-2MCHAQ&prev=/search%3Fq%3Djessica%2Bsimpson%2Bshort%2Bhair%26hl%3Dfi%26sa%3DX%26biw%3D1366%26bih%3D587%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnso&itbs=1&iact=hc&vpx=500&vpy=224&dur=449&hovh=256&hovw=197&tx=104&ty=217&page=1&ndsp=27&ved=1t:429,r:21,s:0&biw=1366&bih=587

[QUOTE="vieras";24077682]näin mä meinaan laittaa oman suoran lyhyehkön tukkani juhliin =) nätti solki tekee hyvää =)[/QUOTE]

Kunhan ei mummopalloksi pullista on kaunis.

Hentoon tukkaan saa kiharat suoristusraudalla, mikäli uskaltaa, eikä pelkää polttavansa niitä. tai sit voi laittaa ne pinneillä kiinni, semmoisille rullille, kun ne on hiukan kosteat. Mä teen tällä tavoin, kun mulla on hieman ohut, hento, ja kevyt tukka. Tarvitsen vaan aika paljon lakkaa siihen päälle. Yleensä pyörittelen kiharat pinnien avulla melkein kuivaan tukkaan, ilman aineita ja korjaan suoristusraudalla huonot kohdat. Laitan sitten vasta lakkaa päälle.

Mut toi sun tukka näyttää kyllä kuvassa ainakin tosi hyvältä noinkin. Mitä, jos sitä vaikka taivuttaisi vaan sisäänpäin hiukan ja laittaa jonkun koristeen siihen?

Viimeksi muokattu:
Kokeile niitä sykeröitä mutta kuivaan hiukseen ja annat olla vaikka muutaman tunnin. Kosteisiin tehtynä saattaa tulla permanettia. Sit harot hiukset auki kunnolla ja suihkutat pää alaspäin lakkaa. Muutamalla pinnillä nostat esim sivuilta ylös löysästi ja tadaa!

Liikaa ei muuten kannata käyttää hoitoaineita (hoiuksiin jätettävää) tai niitä takkujen selvittämiseen tarkoitettuja tuotteita, mulla ne teki hiukset hetkessä likasen ja lättänän näköseks. Muotoilutuotteitakin kannattaa suihkuttaa mahdollisimman tyveen niin tarvittava kohotus tulee mutta latvat säästyy turhalta painolta.:)

Sulle sopisi sellainen toispuolinen juhlakampaus kuin Charlize Theronilla on useasti. Tässä esim kuva http://www.newhair-styles.com/page/48 (joutuu rullaamaan sivulla hiukan alemmas). Tai googlaa Charlize theron hair styles. Hyvin voi yhdistää vielä sen koristeellisen pinnin/kukan tällasiin malleihin. Printtaisin jonkun kuvan ja marssisin sen kanssa kampaajalle, eiks nyt johonkin vielä pääsisi?

HairPlayssa Lauralla olen käynyt nyt reilun vuoden.

Voin suositella sinulle kaupungin parasta kampausten tekijää. Hiuskeskus ja kauneushoitola, vai miten päin se meni, niin sieltä Anne K. Loihtii kyllä niin hienoja kampauksia että. Muutamia kampauksia on minulle tehnyt ja joka kerta kampaus on herättänyt suurta ihastusta. Toinen hyvä kampausten tekijä samassa paikassa on Kati, jos Annelle ei aikaa saa.