Millainen juhlakampaus mulle?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Ensi lauantaina kaverin häät. Varasin jo ajan kampaajalle, mutta sain tänään s-postia kampaajaltani, on joutunut s-lomalle.

En haluaisi kenellekään ventovieraalle mennä, joten ehkä pitäisi itse yrittää saada suortuvat kuosiin.

Ideoita?

Kampauksen pitäisi olla helppo, jotta tumpelokin osaa sen itse tehdä, ja kestävä, sillä päivästä on tulossa pitkä ja säästä helteinen.

http ://www.google.fi/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/_xcNdoqTpPRs/TRt6q_TvIHI/AAAAAAAAA6k/FMkqwkSgQHI/s1600/short-hairstyles-of-jessica-alba.jpg&imgrefurl=http://ihairs.blogspot.com/2011/04/hair-styles-for-short-hair.html&usg=__GinS0lceL-BQgAHfgNrnPxp2gRM=&h=600&w=550&sz=56&hl=fi&start=0&zoom=1&tbnid=tMj8bvE1tVsNyM:&tbnh=138&tbnw=127&ei=r9cITvuGAYfvsga_ufy7DA&prev=/search%3Fq%3Dshort%2Bhair%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26biw%3D1366%26bih%3D575%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=366&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=79&ty=72&biw=1366&bih=575 Tämän tyylinen tuli minulla ekana mieleen. Voisi onnistua suoristusraudalla ja muotoilutuotteilla, esim muotovaahto, hiusvaha ja lakka.

wedding-hairstyles-short-hair-03.jpg

Pitkätukkaiselle vinkiksi! Hiukset saa tosi kivasti kesäisille huolettomille kiharoille kun edellisenä iltana teet siihen pieniä sykeröitä. Eli kierrät tukan pienelle nutturalle. Tukan paksuudesta riippuen 5-10 sykkyrää. Avaat aamulla kun ne ovat kuivat ja harot sormilla. Ponnarikin on näyttävän näköinen kun se on kihara. Jos sinulla on pyöreät kasvot niin sinulle voisi sopia muutama kiehkura siihen kasvoille valumaan ja ehkä sellanen sivujakaus joka menee puoliksi otsan yli :)

[QUOTE="vieras";24073607]Mä laittaisin varmaan kiharaa ja toiselle puolelle osan hiuksista kiinni, kiinnityskohtaan joku näyttävä hiuskoru, kuten kukka...
[/QUOTE]

Ylempi vieras olikin läytänyt paremman kuvan siitä tyylistä jota ajattelin, tämän siis:

wedding-hairstyles-short-hair-03.jpg

Laittaisin vain erilaisia kiharoita.

Tee kiharoita ja nostat ne sitten pinneillä ylös. Silleen joka puolelta, et.. ääh. En mä osaa selittää enkä kuvaakaan löydä mistään. Semmonen kiharakasa päällä ja sivut, otsa ja niska päätä myöten

Kihara-ajatuksesta en ole kovin innostunut, kun mun tukka ei tosiaan ole sellaista kiiltävää ja lasimaista vaan enemmänkin sellaista vanua... mutta tuota sivulta ylös -ajatusta jäin pohtimaan tosissani. Voisi olla oikeinkin kiva :).

Mulla on itse asiassa sellainen ruusupinni (tai solkiko se nyt on), joka sopii asun väreihin, valmiina kotona.

[QUOTE="eee";24077504]Kuulostaa suoraan sanottuna tosi vaikealta hiuslaadulta, ja kun pituuskin on noin lyhyt, niin aika vaikea tuosta on itse ilman lisäkettä alkaa mitään väsätä.[/QUOTE]

Eikä pelkästään kuulosta, vaan tämä on tosi haasteellinen laitettava. Kaiken huipuksi mun hiukset rasvoittuu tosi kovasti, niin että jos kasvatan näitä yhtään pidemmiksi, mulla on niskassa sellainen järkky päätänuoleva hiirenhäntä.

[QUOTE="eee";24077504]Kuulostaa suoraan sanottuna tosi vaikealta hiuslaadulta, ja kun pituuskin on noin lyhyt, niin aika vaikea tuosta on itse ilman lisäkettä alkaa mitään väsätä.[/QUOTE]

eikös niitä ole vaikka mitä suihkeita joita voi suihkia päähänsä saadakseen tekstuuria ja sitä kautta pitävämpiä kampauksia?

tässä blogipäivityksessä yksi esimerkki Redken Wool Shake | Tyyliä metsästämässä

eikös niitä ole vaikka mitä suihkeita joita voi suihkia päähänsä saadakseen tekstuuria ja sitä kautta pitävämpiä kampauksia?

tässä blogipäivityksessä yksi esimerkki Redken Wool Shake | Tyyliä metsästämässä

Voi kuule, on kokeiltu vaikka sun mitä. Mutta jos oikein miljoonaa tököttiä päähänsä työntää, niin sitten tuntuu, että hiusten päällä on sellainen ällö kuori ja sitten ne sojottaa aivan minne sattuu.