millainen hyvä leikkikeittiö 2 vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisko"

Vieras
millaisia leikkikeittiöitä teillä on 2 vuotiaille alkaen ollut?

onko ollut vain pelkkä hella vai sellainen monitoimisysteemi missä mahdollisesti tiskiallas ja mikro tms?

millaisista lapsenne ovat tykänneet? Mitä suosittelette?
 
Muovihelevetit voi jättää sinne krääsäkauppaan, ite rakkauvella puusta ja metallista tehty kestää sukupolovelta toiselle ja on taatusti parempi kaikinpuolin.
 

Yhteistyössä