Millainen anoppi sinulla on?

Oma anoppini on oikea unelma. Hoitaa lapsiamme. Ei valita mistään. Eikä puutu tekemisiimme. Hänen kanssaan parannetaan maailmaa usein tuntitolkulla. On tasapuolinen kaikille lapsenlapsilleen. =) :flower: =) :flower: Hänelle voi asiat puhua suoraan.
 
Anoppi ei ehdi hoitaa lapsia, työssäkäyvä ihminen kun on. Toisaalta ei ole mikään hoivaajatyyppi muutenkan eikä missään tapauksessa ainakaan ottaisi kaikkia kerralla, ehden kanssa pärjää.
Puuttuu asioihimme ja kommentoi juttuja, jotka ei hänelle kuulu (mm lapsien lukumäärä) ja loukkaantuu, kun hänelle asiasta sanoo.

Toisaalta on hyvin ystävällinen ja lämminsydäminen, lapset vaan ei ole hänen juttu.
 
Paola
Anoppi on yleisesti ottaen tosi tärkeä ihminen mut välillä tuntuu että elämä olis parempaa ilman anopin toikail§uja.Se puuttuu uskomattomiin asioihin kysymättä mitään mielipidettä. esim.eka laps oli syntyessään sydänsairas ja en voinu imettää häntä kahteen viikkoon,hänet operoitiin ja oli teholla toipumassa.Silti olis maitoa pitäny tulla. Tuli vähän ja imetin sen mitä tuli mut mä oon sitä mieltä et mun lähtökohta vaikutti paljon imetykseen.Jouduin turvautua lisäks tutteliin kun lapsi ei saanu tarpeeks eikä jaksanu tehokkaasti operaation jälkeen imeäkkään.Anoppi vaan sattu leimaamaan mut huonoks äidiks ja mun oli tosi paha olla sen jälkeen.Aina kun anoppilassa menin imettämään tuli anoppi perässä huoneeseen ja piti kauheat imetys saarnat"kyllä sitä maitoa tulee,ei sun tarvi antaa lisäruokaa"Oli tisseissä kiinni ja ootti siinä koko imetysajan,ja kun hain imetyksen jälkeen lisää pulloon niin se oli aivan poissa tolaltaan,se vaan et voi lapsi raukkaa!Se oli ihan hirveää!!
Mut onneks siihen tuli loppu kun mieheni avas suunsa!!
Anoppi on anoppi ja se ei siitä mikskään muuta,muuten hän on loisto ja lämmin ihminen mut nuo sekaantumiset vaivaa paljon.Ei se millään pahalla varmaan tarkota mut pitäs ymmärtää missä menee raja..
 
No joo, mun anoppi on sellainen "hyvää tarkoittava" hössöttäjä. Puuttuu meidän asioihin. Utelee ja haluaa tietää kaiken meidän asioista. Arvostelee ihan kaikkea ja päästelee suustaan sammakoita, sitten on ihan ihmeissään miksi ei käydä häntä enää katsomassa niin usein. Miksiköhän \|O On siis hyvin suorasanainen ja ei osaa hävetä mitään vaikka olen joskus ystävällisesti vähän "ojentanut" anoppia kun mua on alkanut ärsyttämään se. Osaa olla piiloilkeä, mutta kuintenkin syntymäpäivinä muistaa minua ja lapsia kalliilla lahjoilla. anopilla on kyllä hyvää silmää tyylikkäille kuteille noissa lasten vaatteissa. Osaa ostaa oikeanlaisia ja hienoja vaatteita muksuillemme. Leipoo pullaa ja tuo meillekin, mutta ne vapaa-ajat hän pyhittää yleensä vain itselleen, lapsenlapsia ei ota usein hoitoonsa vaikka asuu lähellä.
 
Anoppi käy töissä, joten viikolla häntä ei juuri nää. Viikonloopuna yleensä käy kylässa ja kutsuu meijätki kylään, tykkää kyllä paljon meijän lapsista, mutta eipä silti liiemmälti hoitoon ole ottamassa, aina pitäis pyytää. Lapset kyllä tykkää anopista. Kyllähän sen kanssa juttelee ja toimeentulee, kun muistaa että hän valehtelee, liioittelee ja pahoittaa mielensä eti jos häntä erehtyy kritisoimaan.
 

Yhteistyössä