Millainen äiti tai ihminen yleensäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainen joka näyttää ettei välitä miltä näyttää tai mitä on päällä. Sotkuinen tukka, tuulihousut ja likainen takki. Painoa on paljon ja lenkkarit jalassa. Esimerkiksi.

Tällainen kuin minä tänään. Päällä verkkerit ja sen kanssa puolipitkä toppatakki. Rasvainen tukka pilkotti kulahtaneen pipon alta ja jalassa coretex-kengät eriparinauhoilla. Ei meikkiä.

Hompsuinen äiti näyttää siltä kun ois lähtenyt kauppaan katsomatta vetikö ylleen rekkakuski miehensä lötköverkkarit. Yleiskuva on epäsiisti. Vatteet rötköttää miten sattuu (usein virttyneet), jalassa ehkä kasariavokkaat tennissukilla. Osa hompsuista on selkeästi white trash kastia, seisovat automarketin edessä rööki suupielessä. Jos rinnat on isot, saattaa rintsikat puuttua sen venähtäneen t-paidan alta.
Hompsuiset naiset ovat myös niitä joiden mielstä ravintola ruokailu tarkottaa matkaa mäkkäriin tai raxiin ja jos tavoista poiketen mennäänkin kunnon ravintolaan, niin hompsuinen äiti juhlistaa tilannetta tuulipuvulla.

Homssuinen ei tosiaan välitä, mitä on päällä, vaatteet voivat olla eri paria tyyliin verkkarit ja nahkatakki. Hiukset likaiset, meikkiä liikaa, jos sitä on.

Tänään näin bussissa äidin, jolla oli tosiohuet leggingsit ja lyhyt toppatakki. Siis pepun päällä ei ollut mitään, vain nuo sukkahousunohuet leggingsit. Ei näyttänyt hyvältä ei. Sitten selässä oli joku vanha lasten koulureppu! Tukka oli kyllä siisti, mutta muuten kokonaisuus oli homssuinen.

[QUOTE="Hei";23517846]Homssuinen ei kyllä mitenkään liity painoon...[/QUOTE]

Eikä välttämättä edes siihen, mitä on päällä. Jos äidillä on lenkillä tuulihousut ja lenkkarit, on hän homssuinen? Tuskinpa.

Minusta homssuinen on sellainen, joka selvästi ei välitä ulkonäöstään ja vaatteet ei istu, ovat ehkä jo todella kuluneet ja likaisetkin. Meikittömyyskään ei tee homssuista vaan se kokonaisuus, myös käytös.

Näin tänään tällaisen äidin. Hänestä huokui välinpitämättömyys omaa itseä kohtaan, ja hän oli kiukkuinen ja kiroili. Ei hyvä.

[QUOTE="Horuksen silmä";23517875]Hompsuinen äiti näyttää siltä kun ois lähtenyt kauppaan katsomatta vetikö ylleen rekkakuski miehensä lötköverkkarit. Yleiskuva on epäsiisti. Vatteet rötköttää miten sattuu (usein virttyneet), jalassa ehkä kasariavokkaat tennissukilla. Osa hompsuista on selkeästi white trash kastia, seisovat automarketin edessä rööki suupielessä. Jos rinnat on isot, saattaa rintsikat puuttua sen venähtäneen t-paidan alta.
Hompsuiset naiset ovat myös niitä joiden mielstä ravintola ruokailu tarkottaa matkaa mäkkäriin tai raxiin ja jos tavoista poiketen mennäänkin kunnon ravintolaan, niin hompsuinen äiti juhlistaa tilannetta tuulipuvulla.[/QUOTE]

kuvaamasi sopii enemmän pissiksiin white trashin kohdalla.

mites sitten nämä yliopiston hipit? niitäkin riittää ja sanoisin, että puolirastottuneet hiukset tai kirppiksen takki ei kyllä ainakaan ole siisteyden perikuva. eivät tosin valitse raxia vaan useimmiten jonkun vegeravintolan.

Ihminen joka ei selkästikään ole katsonut ulos lähtiessään peiliin.
Ei tarvi olla meikattu tai kulkea korkkareissa, mut jos yleisilme on likainen, epäsiisti tai välinpitämätön ulkonäköönsä niin sillon on helposti homssuinen.

Meillä asui entisessä taloyhtiössä yksi nainen, jota ei voinut katsoa. Hän oli kuvottava, ja sai aikaan kauheaa myötähäpeää. Mielenterveysongelmista oli kyse, mutta ne eivät ilmenneet heti ja antaneet selitystä tilanteelle.

Tämä nainen painoi noin sata kiloa, oli ihrainen ja löysä, rinnat roikkuivat ilman liivejä löysän paidan alla, ja hänellä oli pieni vauva sekä poika , joka oli hiukan vanhempi. Tämä nainen kulki kestä jättipaidoissa tai paitulissa, jonka alla ei ollut muuta kuin pikkuhousut. Häntä ei itseään häirinnyt lainkaan, että jos maito valui rinnoista ja sotki paidan tai jos hän kyykistyi ja persvakoon hilautuneet pikkuhousut pilkistivät ihraisesta takapuolesta hänen kitkiessään kukkapenkkiä. Tukka oli yhtä tuuhea ja hyvinvoiva kuin Juicella, tosin vaaleampi ja roikkui rasvaisina soiroina pitkin päätä. Naama oli turvonnut ja iho huonokuntoinen. Talvisin vaatteet istuvat huonosti, kengät rikki, kaulaliinat, pipot ym. roikkuvat rikkinäisinä ja asusteet ovat kamalia. Ja se tukka: aina kaksihaarainen hamppulatvainen, päätä pitkin mateleva rasvaletti. Ugh!

Tämä habitus oli olemassa ihan vastaavana jo ennen raskautta, joten synnytyksenjälkeisestä masennuksesta ei ollut kyse. Tämä nainen osoittautui lopulta hyvin vainoharhaiseksi, näki vieraita naisia miehensä kimpussa ja syytteli naapureita milloin mistäkin. Tunnen hänen miehensä työkaverin, joka kertoi, että tämä mies käy vieraissa aina tialisuuden tullen. Itse en uskottomuutta hyväksy, mutta tässä tapauksessa ainoan kerran elämässäni huomasin ajattelevani, että eihän sellaista hikistä, kyttäävvä, raakkuvaa, vainoharhaista, epäsiistiä porsasta kukaan voi seksuaalisesti halutakaan.

Kaiken huippuna sitten oli lopulta se, että eräänä päivänä tämän naisen vanhemmat tulivat käymään heillä. Ja voi hyvänen aika, nänen äitinsä näytti täsmälleen yhtä hirveältä!:O

[QUOTE="vieras";23518044]kuvaamasi sopii enemmän pissiksiin white trashin kohdalla.

mites sitten nämä yliopiston hipit? niitäkin riittää ja sanoisin, että puolirastottuneet hiukset tai kirppiksen takki ei kyllä ainakaan ole siisteyden perikuva. eivät tosin valitse raxia vaan useimmiten jonkun vegeravintolan.[/QUOTE]

Kyllä jotkut yliopiston hipit aika homssuisilta näyttää mielestäni. Vaikka ei tuulihousuissa liikkuisikaan. Saatan itsekin joskus näyttää, mutta en pidä sitä pahana.

Toi Kaiuttimen juttu on jo aivan ääripäätä ja menee yli pelkästä homssuisuudesta.

Hmmm, mä olin tänään maalisissa housuissa koko päivän liikenteessä :D Olen siis homssuinen vai? :D Mä olen tullu siihen tulokseen, että ei täällä kylällä kannata vetää farkkuja ja korkkareita ihan joka kerta päälle ku lähtee kauppaan :) Tietty vois harkita puhtaita housuja (vaikka otinkin suoraan narulta päälle) :D

[QUOTE="vieras";23518211]:D no liittyyhän, kaikki läskit on homssuisia.[/QUOTE]

Mun ajatuksena ei ollut kyllä tämän kaltainen yleistys. Minun paras ystäväni on ylipainoinen ja tavattoman kaunis, huoliteltu, hyväntuoksuinen ja tyylikäs. Toisaalta taas moni risoissa housuissa ja 15-senttisissä kengänpohjissa, palkkivärjätyissä mauttomissa hapsuhiuksissa, rihkamalävistyksissä ja kuukausi sitten lakatuissa, katkeilleissa kynsissä esiintyvä, pistävissä hajuvesissä uinut, anorektisen narkkarin näköinen tytsykkä on homssuinen.