Millainen aikuinen nainen sanoo omastaan "pimppi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pillu tai pilde. Pimppi lapselle puhuttaessa.

Mutta tässä on se ongelma että pillu on hävytön ja pimppi on liian lapsellinen.

Joo ja on mun pillu muuttunut synnytyksen ja iän myötä mutta ei kai se nyt pilalla oo ku hommansa hoitaa.

Oletko oikeasti noin tietämätön, mitä synnytys voi alapäälle aiheuttaa, vai halusitko taas viattomasti hehkuttaa omaa erinomaisuuttasi, nyt myös pimpin osalta. Häpeä.

Minun PIMPPINI on edelleen yhtä kaunis kuin ennen synnytyksiä. Laittaisin kuvan todisteeksi jos viitsisin, mutta en nyt sentään :D mikään ei roiku ja huulet on yhdessä.

Apua. En ole koskaan kirjoittanut tällaista vastausta mihinkään, mutta nyt oli pakko!

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
pimppi,pimpsa,pimpsu..rakkaalla lapsella on monta nimeä.. ;)
kaikilla aikuisilla naisilla ei ole karvainen ja buldoggiturvan repeyttämä toosa ;)
itse en ole synnyttänyt mutta vaikee uskoo että synnytyksen sais alapäästä jotenki ruman..tää on vaan mun mielipide voinhan olla väärässä :D

[QUOTE="vieras";28780924]Minä kyllä aika harvoin puhun "pimpistäni", mitä nyt tällä hetkellä 2-vuotiaalle lapselle saa sitäkin osaa nimetä aika usein. Mutta kun naisen alapäälle pakettina ei ole olemassa siistiä, neutraalia aikuisten sanaa. Pillu ja vittu on minusta rumia sanoja. Ulkosynnyttimet, häpyhuulet, vagina ja emätin anatomisesti liian rajaavia. Alapää taas liian laaja käsite. Etupylly nyt on ihan pyllystä.

Mikä on se sana mikä kattaa häpyhuulet, virtsaputken ja emättimen suut sekä klitoriksen? Tuo on se paketti, mihin minä viittaan sanalla "pimppi", määritelmä tuskin on aukoton. No jaa, mutta eipä sitä miehilläkään ole siittimen ja kivekset kattavaa yhteissanaa.[/QUOTE]

Setti? Joo. Alan käyttämään tuota nimitystä. Haluukko settiä?

Kaitpa se alapää voi mennä erinäköiseksi, tai ei vaan kaitpa, kyllä se on monella mennyt.

Mutta ei se ulkonäkö ole kyllä mikään viittaus siihen miten kukakin saa omaa tavaraansa kutsua.

Onhan se lapsen kanssakin mietittävä hetki mikä on se luontaisin nimitys asialle juuri siinä perheessä että voidaan keskustella asiallisesti niistäkin jutuista.