Millainen aikuinen nainen sanoo omastaan "pimppi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Voiko aikuisella olla pimppi, ainakaan synnyttäneillä joilla se monesti muistuttaa bulldoggia jonka suussa on räjähtänyt ilotulite.

Miksi aikuisen värkki olisi "pimppi" vaikka sinne kasvaa uhkeat karvat ja se tuottaa hyvät orgasmit aikuisten leikeissä? Onko teidän lapsillakin samanlainen karvallinen orgasmoiva "pimppi"?

Että ihan pillu vaan, minusta.

Jos synnytys pilaa alapään niin kannattaa mennä leikkaukseen.
Kyllä ihan jo lapsena sain aivan samanlaisia orgasmeja itseäni tyydyttäessä kuin aikuisenakin, ei mitään eroa. Eikä liity orgasmit karvoihin.

En mä sukupuolielimestäni puhu kuin miehen kanssa ja silloin se tuhero voi olla esim. pesä, pimppaloora, pimpsu, pimppi, pimppe, pesäke, onkalo, riemuluola... Tosin no joo, jos gyneä tapaan niin puhun alapäästä tai emättimestä. Oon mä joskus miehellekin sanonut, että "tahdotko rakas emätintä". Tahtoi!

Minulle se on ihan pimppi/pipari vaan.

Viimeksi muokattu:
Minä kyllä aika harvoin puhun "pimpistäni", mitä nyt tällä hetkellä 2-vuotiaalle lapselle saa sitäkin osaa nimetä aika usein. Mutta kun naisen alapäälle pakettina ei ole olemassa siistiä, neutraalia aikuisten sanaa. Pillu ja vittu on minusta rumia sanoja. Ulkosynnyttimet, häpyhuulet, vagina ja emätin anatomisesti liian rajaavia. Alapää taas liian laaja käsite. Etupylly nyt on ihan pyllystä.

Mikä on se sana mikä kattaa häpyhuulet, virtsaputken ja emättimen suut sekä klitoriksen? Tuo on se paketti, mihin minä viittaan sanalla "pimppi", määritelmä tuskin on aukoton. No jaa, mutta eipä sitä miehilläkään ole siittimen ja kivekset kattavaa yhteissanaa.

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Riippuu tietysti missä kontekstissa pillusta puhutaan. Pimpero, pimpsa, tuhero... MInusta on varsin rajoittunutta, jos sukupuolielimestä voi käyttää vain yhtä nimitystä!

[QUOTE="vieras";28780899]Miksei? Sanoohan monikin aikuinen mies omaa vehjettään kulliksi tai hepiksi, vaikka sillä olisi housuissa vaan 5 cm katkarapu[/QUOTE]

:laugh: :D Tää oli hyvä.

Mulla on ihan pimppi "vaan" :).

Sitten jos mä haluun olla tietyissä aikuisten tilanteissa räävitön/hävytön ja kenties liikkua mauttomuudenkin rajamailla, silloin saatan lipsauttaa pillun tai vitun....:ashamed:

Toosa tai rämemajava - nevöevö :O :$