Millainen aamu teillä on ollut?

Aamu herätys oli masussa jo 5-6 aikaan! :D alkoi vauva potkimaan, tai no oikeastaan möyrimään ja raastava nälkä oli.
Nyt tässä mietin että mitä sitä kehittelis.. Väsyttäski kivasti, mutten uskalla mennä nukkuun ko ootan innolla postia, sieltä pitäs tulla paketti :D
 
ylös puoli seiska...kaks isompaa muksuu ylös ja koulu tielle...sitten kolme muuta ylös, köökin siivousta...eskariin vienti ja sitten kaks muuta koulu tielle tuuppaus. nyt odottelen koska nuorimmainen herää ja vietän omaa aikaa koneella. systerin pitäis kohta tulla mun kummarin kanssa kylään :heart:
 
Puoliseitsemältä päätti tyttö että herätään ja poika heräs sit kanssa. Aamupalaa syötiin ja sit poika äsken lähti mummon ja papan kans reissuun. Tytön kans nyt vähän aikaa touhuillaan ja sit päiväunille. Mie taidan kans ottaa torkut tän masuvauvan kans.:)
 
7.40 herätys ja isompi poju kans ylös. Vein isomman eskariin puoli 9:ksi ja heti pian pienempi poju heräsi. Syötiin aamupala ja pikkumies leikkii ja minä istun tässä, pihalle mennään kunhan ehditään.
 
Mukava aamu. Lapset nukkuivat hyvin = mäkin nukuin ja nyt pirteenä :) Aamuhommat tehty ja nyt hetki aikaa istuskella, kun kuopus nukkuu ja esikoiselle annoin luvan kattoa hetken lastenohjelmia. Kohta ruuan tekoon. Ainoa miinus tuo ilma; vettä meinaa sadella.
 
Ihan hyvä, ainakin siihen asti kun piti saada tyttö syömään aamupalansa reippaasti... Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, kuinka kauan yhden leivän syömiseen pitäisi saada varattua aikaa?? Tunti, puolitoista?? Pitääkö mun istuttaa se tästä lähtien klo 7 aamupala pöytään, että sen on mahdollista keritä eskariin klo ysiksi?? :attn:
 
Ihan kiva. 7 herätys ja aamukahvin keittoon. Pojat laitoin kouluun, pistin pesukoneen ja tiskarin päälle. Nyt vaan istunut koneella hiljaisuudessa, kun mieskin on kokouksessa. Mietin josko alkaisin siivoamaan, niin ei tarttis vapaata vkoloppua siihen tuhlata, vaan nauttis laatuajasta miehen kanssa :whistle:
 
Täh,aamu?!
Silmällistäkään en nukkunut,en koko yönä.Vaikka mä oon väsynyt en saa unta! |O
Herättelin koululaiset 6,30 että kerkeevät juoksematta kouluun.Varitn yli 7 lähettiin Joensuuhun kuopuksen kanssa toimintaterapiaan,isommat viskattiin kouluun samalla reissulla..
Nyt kerään inspiraatiota tiikerikakkujen tekoon,tyhmänä menin lupaamaan 4 tiikerikakkua tekemään..Myyn ne hälle siis.
 
Herätys noin puol kasi, tai siis ylösnousu, tais kyllä olla vartti yli 7 kun häkkisängystä alko kuulua ähinää ja jodlausta, makoili vaan selällään siellä heilutteli jalkojaan ja jutteli niille =) aamupalat napaan ja puol ysi ukkeli hoitoon ja ite töihin, isompi jäi kotio ku koulu alko kympiltä, no sitten kesken työpäivän piti lähtee kuskaamaan verkkareita kotoa koululle kun neitokainen soitti että oli farkut jalassa ja tänään onkin liikuntaa, normaalia! =)
 
Heräsin ennen kaheksaa ja juoksin suihkuun, kaheksalta oli terapia ja siinä samalla lapoin aamupalaa ääntä kohti jonka sitte myöhemmin oksensin kiitos henkisten ongelmieni ja tappavien muistojen jotka terapeutti taas onnistu kaivamaan esille... |O
Sitte terapian jälkeen hyppäsin miehen kans peiton alle kuhertelemaan ja sieltä sitte kömmin tähän... Ja ukkokulta nukkuu vaan... :D Kohta meen herättään, mulla on nälkä ja tännään on virallinen roskaruokapäivä. :saint:
 
Herättii lasten kans klo 8, annoin aamupalat, raivasin (ja raivosin...) keittiön, kattelin Serranot aamupesujen ja pukemisten ja hellimisten lomassa ja nyt alotan viikonloppusiivouksen kunhan saan oman aamupalani alas..Lapset kattoo sillä välin Autot-elokuvaa, viikon kohokohta :D
 

Yhteistyössä