millain puette lapsenne

En pojalle koskaan mitään puvuntakkia ja kravattia laittanut päikkärin valokuvaukseen-
Siistit ja ennenkaikkea puhtaat vaatteet riitti mielestäni ihan hyvin.
Musta tytöillä ne tyllisifonkipitsi unelmat on enemminkin :x kun söpöjä.
 
Meinasin laittaa farkut ja pitkähihaisen t-paidan + hupullisen college-liivin. Eli siis astetta siistimmät vaattet kuin normiarjessa, mutta ei todellakaan mitään juhlakuteita. Ihan samalla periaatteella pukeuduin itse aikoinaan luokkakuvaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Meinasin laittaa farkut ja pitkähihaisen t-paidan + hupullisen college-liivin. Eli siis astetta siistimmät vaattet kuin normiarjessa, mutta ei todellakaan mitään juhlakuteita. Ihan samalla periaatteella pukeuduin itse aikoinaan luokkakuvaan.
Mimmonen on pitkähihainen t-paita? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Meinasin laittaa farkut ja pitkähihaisen t-paidan + hupullisen college-liivin. Eli siis astetta siistimmät vaattet kuin normiarjessa, mutta ei todellakaan mitään juhlakuteita. Ihan samalla periaatteella pukeuduin itse aikoinaan luokkakuvaan.
Mimmonen on pitkähihainen t-paita? :D
Ihan tavallinen, pitkähihainen t-paita :) .

(se sana t tulee paidan mallista, ei siitä onko lyhyet vai pitkät hihat :D )
 
Ihan puhtaat vaatteet, ei ylihienoja (ollut "rikkaimpien vanhempien", jos pitää luokitella... :LOL: muksuillakaan kuitenkaa.
Uusi pusero oli uusien housujen kans. Ehdotin kyllä farkku hametta,muttei tyttö halunnu laittaa. Joten sammarit ja tunika tyylinen paitapusero oli kiva asu. :)
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Meinasin laittaa farkut ja pitkähihaisen t-paidan + hupullisen college-liivin. Eli siis astetta siistimmät vaattet kuin normiarjessa, mutta ei todellakaan mitään juhlakuteita. Ihan samalla periaatteella pukeuduin itse aikoinaan luokkakuvaan.
Mimmonen on pitkähihainen t-paita? :D
T-paitojahan on sekä lyhyt- että pitkähihaisia :)
 
Maamikki
Mun mielestäni ihan kauheeta kun lapsilla kerho tms. kuvissa juhlavaatteet viimosen päälle. Siis ei mun mielestä luonnollista.
Itse puen aina vähän siistimmän kuin normaalisti, mut luontevat ja rennot kummiskin. En laittais kuitenkaan koskaan esim. collegeasua.
 
Yleensähän nuo kuvaukset on keskellä päivää, joten siistit perusvaattet joissa menee muukin hoitopäivä. Työntekijänä joskus olleena muistan millainen vaatteidenvaihto-show oli kun jotkut vanhemmat halus ehdottomasti että "meidän pojalle pitää sitten laittaa nämä ja nämä kuvaan" ja "meidän tytölle nämä vaatteet ja hiukset näin" ja kantoivat kassikaupalla kuvausvaatetta ym. rekvisiittaa..kuitenkin ryhmässä muksuja lähemmäs 20 ja ylikin niin huh huh!
 
Mie aattelin, et pojulle laitan mustat housut (puuvillaiset farkkujen malliset) ja rennon ns. kauluspaidan, joka on siis semmonen lyhythihainen, missä pitkähihainen trikoopaita ommeltu alle. Harmi, ku paita on musta-valko-ruudullinen, mustalla trikoopaidalla, ni siihen ei kravattia voi laittaa... Siis kun kravatti on pääkallokuvioinen, ni pitäis olla sit musta paita, mut sekin jäi jo pieneks... Millos muuten yleensä tarhoissa on noi kuvaukset?
 

Yhteistyössä