V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Millähän 19v neiti saisi miehen? B) Ollaan siis samassa veneessä.![]()
just oikeen samassa veneessä! Blondi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Millähän 19v neiti saisi miehen? B) Ollaan siis samassa veneessä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Saat kuule vaikka vinguttaa mun visaani sisustamiseen. Ja ne aviolliset velvollisuudet voidaan suosista unohtaa. *alkaa raivat tikelle yhtöä makkareista*Alkuperäinen kirjoittaja tike:Siis jees, mä tykkään siivota ja hoitaa himppeä, mut mitään aviollisia velvollisuuksia en tarvitse...syön hyvin vähän ja kaikkea. Ja oikeastaan soffa sopii loistavasti. Mikä parasta; ymmärrän naisia täysin! Meillä ei voi tökätä mikään. Ihanaa! *pakkaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Eiks tää juttu oltu jo sovittu? Joudut odottamaan vielä muutaman vuodenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Millähän 19v neiti saisi miehen? B) Ollaan siis samassa veneessä.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Ai missä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Ai missä![]()
Eikös se Päätönkin ole jotain vailla?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saat kuule vaikka vinguttaa mun visaani sisustamiseen. Ja ne aviolliset velvollisuudet voidaan suosista unohtaa. *alkaa raivat tikelle yhtöä makkareista*Alkuperäinen kirjoittaja tike:Siis jees, mä tykkään siivota ja hoitaa himppeä, mut mitään aviollisia velvollisuuksia en tarvitse...syön hyvin vähän ja kaikkea. Ja oikeastaan soffa sopii loistavasti. Mikä parasta; ymmärrän naisia täysin! Meillä ei voi tökätä mikään. Ihanaa! *pakkaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Ai missä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Ai missä![]()
ole sinä jeesuksen morsian hiljaa kun et mitään tiiä...
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Oiiiii, alan tsiikailemaan Sateenkaaren taa kaupan tarjontaa. Sehän on niinkuin mun nykyistä elämääni; mies elättää, avioilliset jutut on unohdettu ja sisustelen itseksseni...PAITSI että mulla synkkaisi naisen kanssa paremmin kuin hellun![]()
![]()
Mulla on kohta oma makkari. Ja elämäni nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Ai missä![]()
tiedän kyllä.
Aivan ihana :heart: :heart: :heart: :heart: Koirankarvatkaan ei siis ole sulle vieraita. Erinomaista B)Alkuperäinen kirjoittaja tike:Keittis hei
http://www.aijaa.com/v.php?i=3238217.jpg
Ja 11v noutajamummo.
"Joku" saa imuroida vähän koirankarvaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Aivan ihana :heart: :heart: :heart: :heart: Koirankarvatkaan ei siis ole sulle vieraita. Erinomaista B)Alkuperäinen kirjoittaja tike:Keittis hei
http://www.aijaa.com/v.php?i=3238217.jpg
Ja 11v noutajamummo.
"Joku" saa imuroida vähän koirankarvaa![]()
Uskomatonta, että joku muukin on huomannut ne margariinipakettien koirankarvat. Olin jo kuvitellut, että näen harhojaAlkuperäinen kirjoittaja tike:No ei ole...tiedäthän kun avaat margariinista sen folio jutun...laittaako ne tehtaalla sinne alle mustia karvoja niin paljon?
*sisustaa samalla sateenkaaren taa sivuilla*
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Uskomatonta, että joku muukin on huomannut ne margariinipakettien koirankarvat. Olin jo kuvitellut, että näen harhojaAlkuperäinen kirjoittaja tike:No ei ole...tiedäthän kun avaat margariinista sen folio jutun...laittaako ne tehtaalla sinne alle mustia karvoja niin paljon?
*sisustaa samalla sateenkaaren taa sivuilla*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?
Minkäihmeen takia sä oot tosi paljon vanhempien miesten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?
Ai missä![]()
tiedän kyllä.
Elämä on yllätyksiä täynnä =) Hyviä öitä. Vihreästä väristä en erityisemmin välitä, mutta saat luvan käyttää sitäkin, jos katsot tarpeelliseksi =)Alkuperäinen kirjoittaja tike:Ehei vaimoseni...vai mieheni mun. Mutta nyt menen vielä omalle soffalle hetkoksi suunnittelemaan veskin ja eteisen värejä. Eipä olisi aamulla herätessään uskonut että näin vaan yhtäkkiä käy. Palataan toki asiaan :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?
Tai sit vaihtaa vallan naiseen:saint: