Millähän viiskymppinen ämmä saisi miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Siis jees, mä tykkään siivota ja hoitaa himppeä, mut mitään aviollisia velvollisuuksia en tarvitse...syön hyvin vähän ja kaikkea. Ja oikeastaan soffa sopii loistavasti. Mikä parasta; ymmärrän naisia täysin! Meillä ei voi tökätä mikään. Ihanaa! *pakkaa*
Saat kuule vaikka vinguttaa mun visaani sisustamiseen. Ja ne aviolliset velvollisuudet voidaan suosista unohtaa. *alkaa raivat tikelle yhtöä makkareista*

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siis jees, mä tykkään siivota ja hoitaa himppeä, mut mitään aviollisia velvollisuuksia en tarvitse...syön hyvin vähän ja kaikkea. Ja oikeastaan soffa sopii loistavasti. Mikä parasta; ymmärrän naisia täysin! Meillä ei voi tökätä mikään. Ihanaa! *pakkaa*
Saat kuule vaikka vinguttaa mun visaani sisustamiseen. Ja ne aviolliset velvollisuudet voidaan suosista unohtaa. *alkaa raivat tikelle yhtöä makkareista*

Oiiiii, alan tsiikailemaan Sateenkaaren taa kaupan tarjontaa. Sehän on niinkuin mun nykyistä elämääni; mies elättää, avioilliset jutut on unohdettu ja sisustelen itseksseni...PAITSI että mulla synkkaisi naisen kanssa paremmin kuin hellun :D :D

Mulla on kohta oma makkari. Ja elämäni nainen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
eikös täällä palstalla niitä ukkoja päivystä, että jonkun saisivat?

Ai missä :o

Eikös se Päätönkin ole jotain vailla?

ole sinä jeesuksen morsian hiljaa kun et mitään tiiä...

tiedän kyllä.

Oiiiii, alan tsiikailemaan Sateenkaaren taa kaupan tarjontaa. Sehän on niinkuin mun nykyistä elämääni; mies elättää, avioilliset jutut on unohdettu ja sisustelen itseksseni...PAITSI että mulla synkkaisi naisen kanssa paremmin kuin hellun :D :D

Mulla on kohta oma makkari. Ja elämäni nainen :whistle:

Sellanen pikku varoitus on vielä annettava, että sulla on kohta myös elämäsi koira :whistle:
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/hilla3_iso.jpg

tiedän kyllä.

:laugh:

Keittis hei
http://www.aijaa.com/v.php?i=3238217.jpg
Ja 11v noutajamummo.

"Joku" saa imuroida vähän koirankarvaa :D
Aivan ihana :heart: :heart: :heart: :heart: Koirankarvatkaan ei siis ole sulle vieraita. Erinomaista B)

Keittis hei
http://www.aijaa.com/v.php?i=3238217.jpg
Ja 11v noutajamummo.

"Joku" saa imuroida vähän koirankarvaa :D
Aivan ihana :heart: :heart: :heart: :heart: Koirankarvatkaan ei siis ole sulle vieraita. Erinomaista B)

No ei ole...tiedäthän kun avaat margariinista sen folio jutun...laittaako ne tehtaalla sinne alle mustia karvoja niin paljon?
*sisustaa samalla sateenkaaren taa sivuilla*

No ei ole...tiedäthän kun avaat margariinista sen folio jutun...laittaako ne tehtaalla sinne alle mustia karvoja niin paljon?
Uskomatonta, että joku muukin on huomannut ne margariinipakettien koirankarvat. Olin jo kuvitellut, että näen harhoja :D

Uskomatonta, että joku muukin on huomannut ne margariinipakettien koirankarvat. Olin jo kuvitellut, että näen harhoja :D

Ehei vaimoseni...vai mieheni mun. Mutta nyt menen vielä omalle soffalle hetkoksi suunnittelemaan veskin ja eteisen värejä. Eipä olisi aamulla herätessään uskonut että näin vaan yhtäkkiä käy. Palataan toki asiaan :wave: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?

Minkäihmeen takia sä oot tosi paljon vanhempien miesten kanssa?

No ei ne kaikki ole ollut tosi paljon vanhempia, likan isä eli exä on mua 7 vuotta vanhempi. Ei se vanhempi mies ole kyllä ikinä kylmäksi jättänyt. :whistle: ;) :D

tiedän kyllä.

Tiukkapipo sä olet!

Ehei vaimoseni...vai mieheni mun. Mutta nyt menen vielä omalle soffalle hetkoksi suunnittelemaan veskin ja eteisen värejä. Eipä olisi aamulla herätessään uskonut että näin vaan yhtäkkiä käy. Palataan toki asiaan :wave: :wave:
Elämä on yllätyksiä täynnä =) Hyviä öitä. Vihreästä väristä en erityisemmin välitä, mutta saat luvan käyttää sitäkin, jos katsot tarpeelliseksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko pakko olla mies? Mä olen muuten tässä miettinyt, että kun mulla on ollut nitä vanhempia miehiä, niin pitäiskö koittaa nuorempaa. Vai onko parempi olla ilman miestä?

Tai sit vaihtaa vallan naiseen :D :saint:

Ei kiitos mulle.

Yhteistyössä