milläs me kalorien laskijat voimme herkutella :O?

  • Viestiketjun aloittaja voi ei,taas viikonloppu ja leffa ilta
  • Ensimmäinen viesti
voi ei,taas viikonloppu ja leffa ilta
vkonloput ovat pahinta aikaa,kun muulla perheellä on karkkipäivä :(
kasviksia+dippiä ei enää jaksaisi puputtaa,kun kasviksia popsii muutenkin jo viikolla..eli nyt vähä kalorisia herkkuja kehiin!!!
 
Mä syön aina vähemmän päivällä jos tiedän että illalla herkkuja tiedossa. Sitten voi vähän maistaa itsekin. Mä tykkään sekoittaa rahkaa ja mangopilttiä, se on namia. Ja sitten mun herkku on jäiset banaaninpalat. Kuulostaa oudolta mutta pilkon banaanin viipaleiksi ja pakastimeen. Ihania rouskutella jäisinä. Terveellisempi versio lämpimistä voileivistä on myös suosikkeja.
 
mä herkuttelen yleensä "pirtelöllä". eli rasvatonta maitorahkaa ja valion sokeritonta mehukeittoa + marjoja sosesauvalla sekaisin. nam. tai sitten maitorahkaa ja ananasmurskaa.

niitä uusia vähäkalorisia nameja meinasin tänään ostaa huomiseksi karkkipäiväksi mutta jätin hyllyyn kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
painonvartijoiden popparit,ne maissinaksut dipin kera (kevyt kermaviili ja mausteita=grillimauste,sinappia,sitruunaa,mustapippuria).
mistä helkutasta niitä poppareita saa kun ei täällä ole tullut marketeissakaan vastaan? jotain PVn muroja niistä kyllä löytyisi.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
painonvartijoiden popparit,ne maissinaksut dipin kera (kevyt kermaviili ja mausteita=grillimauste,sinappia,sitruunaa,mustapippuria).
mistä helkutasta niitä poppareita saa kun ei täällä ole tullut marketeissakaan vastaan? jotain PVn muroja niistä kyllä löytyisi.
jaa..citymarketista mä taisin ne sipsi poppari osastolta viimeeks löytää.oisko niitä vielä ihan tos mein lähi k:ssakin ollut
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
painonvartijoiden popparit,ne maissinaksut dipin kera (kevyt kermaviili ja mausteita=grillimauste,sinappia,sitruunaa,mustapippuria).
mistä helkutasta niitä poppareita saa kun ei täällä ole tullut marketeissakaan vastaan? jotain PVn muroja niistä kyllä löytyisi.
jaa..citymarketista mä taisin ne sipsi poppari osastolta viimeeks löytää.oisko niitä vielä ihan tos mein lähi k:ssakin ollut
justjuu. no ei täältä löydy Prismasta tvs :headwall:
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
painonvartijoiden popparit,ne maissinaksut dipin kera (kevyt kermaviili ja mausteita=grillimauste,sinappia,sitruunaa,mustapippuria).
mistä helkutasta niitä poppareita saa kun ei täällä ole tullut marketeissakaan vastaan? jotain PVn muroja niistä kyllä löytyisi.
jaa..citymarketista mä taisin ne sipsi poppari osastolta viimeeks löytää.oisko niitä vielä ihan tos mein lähi k:ssakin ollut
justjuu. no ei täältä löydy Prismasta tvs :headwall:
joo prismassa en oo täälläkään törmänny et k-kaupoissa ainoastaan..
on ne ihan jees makusia..
tosin jos on poppari kone siis ihan popparikone mihin ei tartte öljyä niin eikös semmosellakin voi popauttaa ite kevyitä
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
painonvartijoiden popparit,ne maissinaksut dipin kera (kevyt kermaviili ja mausteita=grillimauste,sinappia,sitruunaa,mustapippuria).
Maissinaksuissa on kaloreita lähes yhtä paljon kuin sipseissä.
joo mutta katoppa rasvan määrää huomattavasti paljon vähemmän mitä sipseissä.
Ja kyllä se kalorimääräkin on pienepi..jos jossakin sipsipussissa on per 100g 550kcal niin maissinaksuissa on 390..

ja pussin koko..jos vedät pussin maissinaksuja niin sillä määrällä sais vetää vaan kolmanneksen sipsipussista ..karkee arvioidusti..
 
Mä syön ihan niinkun kaikki "normaalitkin" ihmiset eli mulla on kerran viikossa karkkipäivä. :)
Käytän erästä netti kalorilaskuri palvelua ja olenkin antanut ittelleni yhden kalorivapaan päivän viikossa joka on yleensä juuri tuo karkkipäivä. :)

No olenko sitten laihtunut yhtään?
Kyllä, nyt jo 20 kiloa ja viellä ois 18 kiloa jäljellä tavotteeseen.


Lisäksi liikun jokapäivä 30-90 minuuttia, riipuen innosta ja jaksamuksesta.
En ota siitä stressiä, kunhan teen.

Näillä ajatuksilla minä olen pärjännyt hyvin myös
viikonloppu iltoina leffan ja karkkikipon kanssa.



B)
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
painonvartijoiden popparit,ne maissinaksut dipin kera (kevyt kermaviili ja mausteita=grillimauste,sinappia,sitruunaa,mustapippuria).
Maissinaksuissa on kaloreita lähes yhtä paljon kuin sipseissä.
No eihän niissä ns. vauvamaissinaksuissa oo kaloreita nimeksikään rasvaa 2%.
 

Yhteistyössä