Millä viikoilla tunsit ekat selvät potkut?

• Viestiketjun aloittaja äippä2x
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.
oonkohan sit pidemmällä kuin luulen..tunnen nimittäin joka päivä jotain liikettä..ja ihan selviä ne on...et ei mitään ilmavaivoja.ja siis tää on mun kolmas raskaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.
Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.
Ja mulla ei näkynyt viikolla 7 muuta kuin ruskuaispussi. Sen takia tuntui ihmeelliseltä, että olisi kahdessa viikossa kehittynyt jo potkivaksi olennoksi.

häh
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.
Ja mulla ei näkynyt viikolla 7 muuta kuin ruskuaispussi. Sen takia tuntui ihmeelliseltä, että olisi kahdessa viikossa kehittynyt jo potkivaksi olennoksi.
minkä takia viikolla 7 ultraan??

monta kertaa äiti
No ei sillä sikiöllä ole vielä 9-10 viikoilla sen kokoisia jalkoja tai käsiä, joilla isommin vielä huitoa vois, puhumattakaan siitä, että ne yltäisi veden läpi koskettamaan sikiökalvoja ja tuntumaan sun mahallas.

Niin, minäkin tunnen ihan selviä potkuja alamahallani, on tuntunut jo neljä vuotta. Sen verran on edellisestä synnytyksestä, enkä ole todistetusti raskaana myöskään nyt. Että silleen.

Koitahhan malttaa odotella.

Yhteistyössä