äippä2x
Kysymys tuliki jo tossa otsikossa...
mulla ekassa muistaakseni vk 17
tokassa suunnilleen vk 16-17
mulla ekassa muistaakseni vk 17
tokassa suunnilleen vk 16-17
Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:13 viikolla, kyllä ja kätilökin sanoi kun ultrasi, että joskus äidit tuntevat jo silloin hennot liikkeet.
oonkohan sit pidemmällä kuin luulen..tunnen nimittäin joka päivä jotain liikettä..ja ihan selviä ne on...et ei mitään ilmavaivoja.ja siis tää on mun kolmas raskaus.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Ja mulla ei näkynyt viikolla 7 muuta kuin ruskuaispussi. Sen takia tuntui ihmeelliseltä, että olisi kahdessa viikossa kehittynyt jo potkivaksi olennoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
minkä takia viikolla 7 ultraan??Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ja mulla ei näkynyt viikolla 7 muuta kuin ruskuaispussi. Sen takia tuntui ihmeelliseltä, että olisi kahdessa viikossa kehittynyt jo potkivaksi olennoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?