Millä viikoilla teillä on raskaustesti näyttäny posotiivistä?

  • Viestiketjun aloittaja Mum
  • Ensimmäinen viesti
jeps
Tasan rv4, kun olis menkat pitäny alkaa.

Kaks päivää sitä ennen tein kananmunavoileipiä, joita en hajun takia pystynytkään syömään, siitä jo arvasin. Ja päivää ennen testausta rupes rintoihin sattumaan julmetusti. Enemmän ku nirmi kierrossa.
 
L
Mulla oli himoja (ihan kaikkeen: koko ajan seksiä, sitrushedelmiä, laku ja salmiakki) ja sattu joka ilta ja yö mahaan (kuulemma kun kohtu venyy). Nää alko kun olin ensimmäisellä viikolla ja kestin muutaman päivän ennen ku tein testin (ehkäisy käytössä, ei tullu mieleenkään et oikeasti voisin olla raskaana) eli oisko se sit ollu ekalla vai tokalla viikolla kun selvis, en tiedä oisko kuin aikasin näyttäny mut oli ihan selkee ja tuli näkyviin tosi nopeasti.
 
vieras
rv 3+5 näytti plussaa, huonoa oloa oli ollut jo pari päivää ja ihmettelin kun ei tullu sellasta samanlaista syömishimoa, mikä aina iskee ennen kuukautisia. Jälkeenpäin kun on ajatellu, niin olihan niitä oireita vaikka millä mitalla, ei vaan uskaltanu luottaa siihen, että johtuvat siitä itsestään :D
 
Nyt menkat miltein viikon myöhässä, en kuitenkaan uskalla testailla kuin vasta vkonloppuna. Tuskin tästäkään mitään tulosta syntyy vaikka plussalla käväisisikin...Yleensä olen testannut heti kun mahdollista nyt välttelen koko asiaa..
 
4+5. Tosin en kyllä testannutkaan aiemmin, odottelin menkkoja rauhassa :whistle: Toinen kierto pillereiden jälkeen niin olishan se voinut muutenkin venyä. Mitään "oireita" ei ollut. Plussa kuitenkin tuli :heart:
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:
Nyt menkat miltein viikon myöhässä, en kuitenkaan uskalla testailla kuin vasta vkonloppuna. Tuskin tästäkään mitään tulosta syntyy vaikka plussalla käväisisikin...Yleensä olen testannut heti kun mahdollista nyt välttelen koko asiaa..
Ettekö te jo ole saaneet apua tuohon lapsettomuusongelmaan? Olen lukenut juttujasi ja ihmettelen, jos näin ei ole.
 

Yhteistyössä