Mä pelasin tätä oikeasti jotain 4-5 viikkoa. Jos nyt muistan oikein tuon numeron. Joku jakson viimeinen taso ja 300-sarjasta.350 ja järki lähtee!
Saako niitä jotenkin muulla tavalla ku siitä päivittäisestä arpapyörästä ja sit kavereilta?Oon käyttänyt niitä erikoistehosteita, joita saa ilmaiseksi. Mutta mitään en ole maksanut enkä maksa.
Välillä kun loppuu elämät niin se peli tarjoaa jotain että "pelaa tätä tasolle 9 asti niin saat täydet elämät ja viisi tikkarivasaraa" niin niistä olen saanut. Myös viime vuoden ystävänpäivänä sai joka päivä niitä tehosteita ilmaiseksi. Käytän vaan tosi hädän tullen niin mulla on edelleenkin jotain 20 tikkarivasaraa, kaloja ja niitä pyörylöitä jotka tekee raitakarkkeja..Saako niitä jotenkin muulla tavalla ku siitä päivittäisestä arpapyörästä ja sit kavereilta?
Pikkasen harmittaa ku niitä kaloja tuli epähuomiossa käytettyä siinä alkuvaiheessa.
349 oon ny jumittanu pidemmän aikaa, ei tuu paljoakaan pelattua ku oon tota farm heroes sagaa innostunu enemmän pelaamaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29188165: