millä syylä pois

  • Viestiketjun aloittaja ss
  • Ensimmäinen viesti
ss
mulla siis syylä peukalon päässä, halkaisijaltaan puoli senttiä. haittaa elämistä kun se halkeaa ikävästi välillä ja on sitten kipeä.
apteekin jäädytys tuote kokeiltu eikä sillä mitään vaikutusta vaikka pidin sitä pidempään kuin ohjeessa sanottiin.
olen koettanu viilata sitä niinkun jossain neuvottin, ei vaikutusta.
jossain oli ohje et ilmastointi teippiä pitää siinä viikko, sitten viilataan syylä matalaksi ja laitetaan uusi teippi. näin jatketaan 12 viikkoa. mut jotenkin ei innosta teippi sormessa niin pitkään
muita apuja
 
m
teepuuöljy. se kuivattaa tehokkaasti ja desinfioi. suosittelen, mulla teininä oli käsissä muutama, eikä tarvinu kauan käyttää niin lähestulkoon "tippuivat" pois. eikä tullu uudestaan.
 
nöppäri
Tota roudarinteippiä ehdotan minäkin, annat olla pari kolme päivää, hiot pintaa vähän ja toistat.
Tai sitten haet apteekista sen syylänpoito paketin, millä jäähdyttämällä poistetaan syylä. Paketti maksaa 20 euron nurkilla, riippuu kumman paketin valitset.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Tota roudarinteippiä ehdotan minäkin, annat olla pari kolme päivää, hiot pintaa vähän ja toistat.
Tai sitten haet apteekista sen syylänpoito paketin, millä jäähdyttämällä poistetaan syylä. Paketti maksaa 20 euron nurkilla, riippuu kumman paketin valitset.
tuota jäädytyd juttua jo kokeilin eikä auttanu. paketti maksoi 30?
 
hei
samaa mietin juuri aamulla, kun nyt vklp aikana tullut kaks kipeetä syylää jalkapohjaan. ennestään siel olikin jo yks ja oikeessa keskisormessa on myös yks.
joku sano jostain laastareista? minkä nimisä/ merkkisiä?
en haluu mitään mikä vaan sattuu, on jo valmiiks kipeitä :s
 

Yhteistyössä