millä sheivaatte tai vahaatte alapäänne?

  • Viestiketjun aloittaja daidai
  • Ensimmäinen viesti
daidai
siinäpä se kysymys tulikin! höylääminen saa aina aikaan kutinaa haluaisin vahata mut pelkään sitä kipua ku joskus jotain liuskoja sääriin testasin ja se nyt on pientä verrattuna tonne alakertaan!
 
just nii
jos höylästä tulee kutinaa, sulla on huono tai tylsä höylä. ite ostin sellasen pattereilla varustetun värisijän johon saa päät vaihdettua enkä ole katunut.
ja onhan niitä veet ym voiteita joiden annetaan vaan vaikuttaa vähän aikaa ja sit kaavitaan karvoinenn päivineen pois ilman mitään liuskoja ja kirkumista
 
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Veetin kuumavahalla, suosittelen.
Veeti-mammutillako?Onko Veetillä ihan omat kuuma vahat siihen peniksen sheivaamiseen...onko sillä ees karvoja?
Ainiin, no jos sillä niitä karvoja on..niin ne on peitetty tietysti armeijan maastoverkolla.
Ei, kun ne karvat ajetaan ruohonleikkurilla tietenkin! Höpsö! Tai pahimmat siimaleikkurilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Veetin kuumavahalla, suosittelen.
Kaupan vahoja ei suositella intiimialueelle. Siksi en ole uskaltanut käyttää niitä.
No minä olen käyttänyt jo muutaman vuoden ja vahaaminen on oikeasti loistava keino päästä karvoista eroon. Ei tule sänkeä ja kasvavat hitaasti takaisin.
 
Poslaroin joskus itseni Blitzblankilla. Suosittelen.
Mömmöt pimpukkaan muhimaan ja sitten suihkussa vain repii ne karvat irti.
Helppoa ja kivutonta.
Pysyy pitkään siloisena eikä kasva karkeaa sänkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No minä olen käyttänyt jo muutaman vuoden ja vahaaminen on oikeasti loistava keino päästä karvoista eroon. Ei tule sänkeä ja kasvavat hitaasti takaisin.
Tiedän kun olen vahauttanut kosmetologilla. Mua arveluttaa Veetin käyttö alapäähän.
Mua taas arveluttaa mennä levittelemään kosmetologille :D
 

Yhteistyössä