Millä sais tussin pois iholta????!! Kokeltu on mm.

  • Viestiketjun aloittaja hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  • Ensimmäinen viesti
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Kokeilin jo:

fairya
rasvata kädet
hammastahnaa
desinfiointiainetta
kynsilakanpoistoainetta

On jo vähän haalistunut, mutta selvästi näkyvillä. :/ Muita niksejä?
 
Desinfiointiainetta ja kynsilakanpositoainetta?


Älä nyt järjiltäsi ole sentään, HYVÄ NAINEN!!!!

Kyllä se siitä haalistuu, turha sitä on yrittää jynssätä ja jynssätä, rikot ihonkin vielä porstaamisellasi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25551488:
Desinfiointiainetta ja kynsilakanpositoainetta?


Älä nyt järjiltäsi ole sentään, HYVÄ NAINEN!!!!

Kyllä se siitä haalistuu, turha sitä on yrittää jynssätä ja jynssätä, rikot ihonkin vielä porstaamisellasi.
Niin ajattelin, että ne sisältäis alkoholia.......
 
[QUOTE="vieras";25551492]Niin ajattelin, että ne sisältäis alkoholia.......[/QUOTE]

Jos yhtään etsit tietoa, löydät vähällä vaivalla monta syytä, miksi kynsilakanpoistoainetta ei ainakaan olisi hyvä laittaa iholle.

Tuo silmämeikinpoistoaine saattais tehota, mutta jos tussi on kuivassa ihossa yhtäänkään 'syvemmällä' ei se niin vain pyyhkimällä lähde.
 
Mä olen saanut muksuista käsidesillä irti kaikki tussinjäjet (en kyllä tiedä oliko toi sun desinfiointiaine käsidesiä vai jotain haavojen desinfiointiin tarkoitettua tavaraa).
 
Viimeksi muokattu:
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25551500:
Jos yhtään etsit tietoa, löydät vähällä vaivalla monta syytä, miksi kynsilakanpoistoainetta ei ainakaan olisi hyvä laittaa iholle.

Tuo silmämeikinpoistoaine saattais tehota, mutta jos tussi on kuivassa ihossa yhtäänkään 'syvemmällä' ei se niin vain pyyhkimällä lähde.
En löytänyt syytä siihen miksei saisi laittaa iholle. Kyllähän sitä kynsilakanpoistossakin väkisinkin menee iholle.
 
En löytänyt syytä siihen miksei saisi laittaa iholle. Kyllähän sitä kynsilakanpoistossakin väkisinkin menee iholle.
Ainakin kuivattaa ihan huolella ihoa jos kysnilakanpoistoaine sisältää asetonia.

+ mä olen saanut ohjeen poistaa vanhoja vahoja suksen pohjasta nimenomaan kynsilakanpoistoaineella ja se toimii, joten aika hurjalle tuntuisi alkaa samalla tökötillä hinkkaamaan ihoa.
 
"vieras"
missä kohdassa? Kädestä tms mä kokeiisin kuorinta-aineella ja karhealla sienellä, ensin piiiiitkä liotus vaikka ämpärissä tms.

Tai laittaisin poolopaidan, pitkähihisen tms tai ostaisin Joe Blascon meikkivoidetta joka peittää "mitä vaan"
 

Yhteistyössä