Taisi olla noin 3 kkAlkuperäinen kirjoittaja pallo:Onkohan toi jonotus monta kuukautta?Saisin lisä-aikaa tässä asiassa ja ehkä mies vois muuttaa mielensä
Taisi olla noin 3 kkAlkuperäinen kirjoittaja pallo:Onkohan toi jonotus monta kuukautta?Saisin lisä-aikaa tässä asiassa ja ehkä mies vois muuttaa mielensä
Kyllä mä vähän mietin,et mikä suhteessa vikana,kun kuitenkin lapsirakkaita molemmat ja ainakin joskus aikasemmon mies sano,et haluaa ison perheenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mene siis mukaan lääkäriin.Sano,että jos tekee itse noin ison päätöksen(salaa vielä), niin sinuna kyllä heittäytyisin hankalaksi.Itse en sulattaisi tuollaista ja kyllä miettisin suhteen laatua muutaman kerran uudestaan.
Ei mulle ole tullu koskaan edes mieleen,et mies kärsis meidän lapsesta.Aina ollu hyvin aktiivisesti mukana kuntoutuksissa yms..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miehet ei aina puhu, kannattaa ainakin kysyä asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja pallo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:erityislapsi...?! miestä voi pelottaa että toinenkin olisi " erityislapsi"
Ei ole koskaan ainakaan maininnut,että se pelottaisi
Toimenpiteenä helppo. Toimivuus niin ja näin. Miehelleni tehtiin 4 vuotta sitten purku. Itse toimenpide tehtiin 8 vuotta sitten. Rahanmenoa ja stressiä, en suosittele. Ja surullisinta että itse sen ajoin toimenpiteeseen kun viimisin syntyi. Oli raskaudenjälkeistä masennusta enkä ajatellut järkevästi, eikä mieskään.Alkuperäinen kirjoittaja pallo:Onko miehen sterilisaatio helpompi purkaa?Jos meinaa väen vakisin sinne menee ja sitten katuukin tai mä saan sen pään käännytettyäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:"Sterilisaatiota varten tarvitaan lääkärinlausunto. Sen saa esimerkiksi neuvolalääkäriltä, terveyskeskuksesta tai gynekologilta. Pariskunnan harkitessa sterilisaatiota on hyvä mennä vastaanotolle yhdessä, jotta voidaan arvioida, kummalle puolisoista toimenpide kannattaa tehdä. Näin myös molemmat osapuolet saavat tarkkaa tietoa itse sterilisaatiosta. "
Alkuperäinen kirjoittaja pallo:Sattuuko se toimenpide,kun ne laitetaan tonne naisen kohtuun niillä piikeillä?Pitääkö siinä syödä jotain hormoneja,et raskaus alkaa "ei luonnollisella"-tavallaAlkuperäinen kirjoittaja Provo:ehdota että tekee talletuksen ennen sitä toimenpidettä...
mun miehelle on tehty vasektomia. Mun piti kirjoittaa nimeni alle paperehin että "lupa" heltisi. Ja kun en ollut asiasta keskustelemassa (en tiennyt että olisi pitänyt mennä mukaan) menin sitten itse toimenpiteeseen isännän viemään , samalla vielä asiasta keskusteltiin. Ja talletus pankkiin tehtiin myösAlkuperäinen kirjoittaja pallo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö yleensä lääkäriin pitäisi kumppanin/vaimon mennä mukaan, jos toinen tekemässä tälläistä isoa päätöstä.Mielesteni lääkäri kysyy kumppaninkin mielipidettä.
Onko noin?Siellähän mä voin sanoa,etten ole samaa mieltä