Millä rahoitit ajokorttisi?

Iskä makso vihdoinkin. Itte tosin maksoin kaikki ratamaksut yms. luvat jne mutta iskä makso sen suurimman osan. Nyt viel ens vkolla pimee ajo (taas köyhdyn 70e) ja ens vuonna 2. vaihe ja sen maksankin itte kans.

Mutta viimeinkin mulla on se kortti josta oon niin kauan haaveillu. Kiitos iskä! :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Iskä makso vihdoinkin. Itte tosin maksoin kaikki ratamaksut yms. luvat jne mutta iskä makso sen suurimman osan. Nyt viel ens vkolla pimee ajo (taas köyhdyn 70e) ja ens vuonna 2. vaihe ja sen maksankin itte kans.

Mutta viimeinkin mulla on se kortti josta oon niin kauan haaveillu. Kiitos iskä! :flower:
Minä voisin sanoa kiitos iskä kun kuolit,niin vihdoin sain kortin.Muuten en olisi saanut!
 
Ykkösvaihe maksettiin äidin ja isän sitä varten säästämistä rahoista. Jos en ois halunnu ajokorttia oisin saanu rahat muuhun järkevään käyttöön. Ja kakkosvaiheen maksoivat äiti ja isi, kun maksoivat isovelillekkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Ykkösvaihe maksettiin äidin ja isän sitä varten säästämistä rahoista. Jos en ois halunnu ajokorttia oisin saanu rahat muuhun järkevään käyttöön. Ja kakkosvaiheen maksoivat äiti ja isi, kun maksoivat isovelillekkin.
ai niin, unohdinkin kakkosvaiheen. Sen maksoin varmasti itse, koska olin sillon jo naimisissa. Mut ei kai se kovin kallis keikka ollut kun en muistanut äsken? tarkoitan että olisin varmaan muistanut jos se ois vaatinu kuukausien säästämisen
 
vieras
En millään. Sain valita ylioppilaslahjaksi ajokortin ja reissun väliltä.. Valitsin puoli vuotta italiassa kavereiden luona. Eikä ole kertaakaan kaduttanut sen jälkeen ettei sitä ajokorttia vieläkään ole! :D Elämäni yhdet parhaimmista muistoista on näiden puolen vuoden ajalta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miniä:
Mä taidan olla ainoa jonka ajokortin on maksanut ANOPPI :D

Suuri kiitos hälle siitä! JA monesti olenkin kiitellyt, en usko miten oon ennen pärjänny ilman ajokorttia ja autoa :D
Et ole....anoppi makselee parhaillaankin... Suurkiitos hälle siitä...
Ajokorttia mulla ei vielä ole... :whistle: huom. vielä... elättelen positiivisena toiveita,että semmonen ehkä vielä joskus on :D
 
Kun mä olin lukiossa ja hain opintolainaa, niin oli juuri muuttunut vähän ennen sitä että lainaa ei pystynyt nostamaan kerralla. Syynä tuohon oli kuulema se, että niin monet nostivat lainan kerralla ja maksoivat sillä autokoulun eikä pankkitätin mukaan mennyt silloin siihen käyttöön mihin valtion takaama laina oli tarkoitettu - eli opiskeluun. Mutta eikö se autokoulukin ole opiskelua :saint: :LOL:
 

Yhteistyössä