Mä olin ihan koko esikoisen odotusajan sitä mieltä että tytöstä tulee Jenni Petriina. Mutta sitten syystä tai toisesta päädyin ihan toiseen nimeen, nimee joka on ollut iän kaiken äitini kutsumanimenä - se kun hänelle sopi, tosin mietin tuota nimeä viivalliseksi, mutta ajattelin että siitä jää sitten pian vaan toinen nimi käyttöön. Eikä tuo toinenkaan nimi pitänyt. Tytöstä tuli Ella Elisabet.
Toista lasta odottaessa olin koulunkäyntiavustaja kurssilla ja jossain meidän tyyppikirjaimistossa tuli vastaan Essi nimi, päätin silloin, että jos on tyttö niin tule olemaan Essi. Tämä tyttö sai sitten toiseksi nimekseen mummoni nimen, Anastasia.
Kolmannella kerralla sitten piti jo vähän miettiä nimeä, päädyin sitten miettimään Emmaa tai Emmiä, Emmaan päädyin sitten. Tälle tytölle olikin sitten vaikea keksiä toinen nimi - tuo vanhin tyttö oli saanut jostain päähänsä että vauvan nimi voisi olla Amanda ( oli tuolloin 5 vuotias), jostain syystä en kuitenkaan kuunnellut isosiskon toivetta, vaan tytöstä tuli Emma Anniina.
Näiden tyttöjen isää ei tuo nimivalinta kiinnostanut pätkänvertaa
, toisaalta sainpahan antaa nimet jotka miellytti itseäni
Parin lapsen nimeä en nyt tässä paljasta... Eivät ole mitään harvinaisuuksia, mutta sillä en paljasta ettttei mua tunnisteta.
Näiden lasten nimistä tuli hiukan enemmän vääntöä kun en saanut yksin päättä. Mutta periaattessa on silla että pojalla on mun valitsema etunimi, isänsä toinen nimi toisena ja kolmantena.
Tytöllä sitten on kait yhteisymmärryksessä valittu, siis kutsumanimi, tosin tästä olisin halunut kaksiosaisen nimen, toisena on mun toinen nimi ja kolmantena on tätinsä kolmas nimi.