Millä perusteella valitsit nimimerkkisi ja mitä se tarkoittaa?

Mä pyörin täällä pitkään harmaana nimellä mökö, vaan senpäs on joku joskus rekannut jo, joten sitä harmittelin yhdessä ketjussa kerran ja joku (en enää muista et kuka) ehdotti, et miten olis moekoe, niinku mökö englanniksi. Ihastuin ja otin käyttöön.

Niin, ja mökö nyt tulee Kiljusen herrasväestä, lisäksi mä inhoan mököttämistä.
 
Ei tarkoita mitään, mie kokeilin monia nimimerkkejä, mut kaikki oli jo käytössä.
Kokeilin kaisaa ja kaislaa, eikä onnistanut, viimein hermostuin ja jätin pois a: n pois ja
johan tärppäs.
 
..mä yritin saada harmaan nikkini käyttöön mutta se olikin jo menossa, joten huutelin sitten palstalla mielikuvituksettomana itselleni uutta nikkiä, kun hetken hurmassa keksin sitten rekkautua joukon hännäksi mukaan, ja sitten mua paiskastiin tällä enkkuversiolla harmaasta nikistäni :), mikä puolestaan kuvaa mua varsin hyvin: mä hiihtelen vuoden päivät ympäriinsä villasukissa, kun oon tämmönen viluinen tyyppi.

Kylmät kädet mutta lämmin sydän :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26383591:
Ahaa. Jännää, ehkä se näkyy vähän eri tavalla riippuen jostain asiasta x. Lohdullista tietää, että välttämättä kaikkien ruudulla se n ei olekaan yksinäinen.

Holly ja Ivy: Mun on pakko myöntää, etten ole perehtynyt Kaunishäntäisen oravan tarinaan. Pitäisi kyllä. :)

aikukiva: :heart:
Yksinäinen n olisi kiva nikki
 
Sain teini-ikäisenä kaverilta lempinimen Peppi, kun minulla oli silloin usein punaiset hiukset. Edelleen kyseinen kaveri sitä nimeä minusta käyttää. Numerosarja on syntymävuoteni, olisin halunnut toisenlaisesti nuo numerot, mutta niitä ei hyväksytty eli jollain oli jo samantapainen nimi.
 
Nikkini tulee eräästä suosikkikirjastani, Alkumetsä. Se on fantasiatyyppinen kirja ja mythagot ovat "myyttisiä imagoja" ihmiskunnan kollektiivisesta alitajunnasta. Siis erilaisia taruolentoja kuten vaikka kuningas Arthur.
 
Laulava Lomittaja
Joskus aikoinaan tein lomittajan hommia,ja erään isännän yllättämänä "katohan sie,meillä onkii laulava lomittaja" se jäi mun päähäni.
Lauleskelin samalla kun hoidin niitä emmuleita =)
 
HippuTAR
Mies joskus sanoi mua kultahipuksi. Joten tosta toi loppu ja TAR on lasten nimien ekat kirjaimet ikäjärjestyksessä, paitsi rekkautumisen jälkeen on tullut vielä neljäs lapsi.
 
Kerran tuli puhetta siitä, että miten naiset pärjäis jos kaikki nuoret miehet olis sodassa. Lohduttelin, että silloin ikääntyneemmät reserviläiset (eli ruutiukot) olisivat naisille lohtuna. Siitä se sitten lähti.
 

Yhteistyössä