Millä pääsee turvotuksista eroon?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin lenkkeilyttämässä koiran, mentiin kohtuu reipasta vauhtia ja kotiin tultua huomasin, että minun kädet ovat turvonneet. Niveliä kiristää.

Mikähän minua vaivaa? Olen yrittänyt laihduttaa useamman viikon ajan, mutta varsinkin ovulaation jälkeen kroppa alkaa kerätä nesteitä. Maha turpoaa entisestään ja kädet turpoavat myös.

Mistä sairaudesta tämä oire kielii? Veriarvot otettu ennen joulua ja ne oli ok. Kolesteroliarvo oli hiukan koholla. Kilpparit ok.
 
vierailija
Lähinnä ihmetyttää tämä käsien/sormien turvotus. Vaikka en enää olekaan ylipainoinen, niin en vieläkään saa sormuksia sormiin, koska keskimmäisten nivelten kohdalta sormissa on järkyttävä turvotus.
 
paula pitää pinnalla
paula pitää pinnalla
Laske yhteen niistä tuoteselosteita, myös mausteet ja lääkkeet, karkit ym syömäsi natriumin määrä. Sitä ei saa olla enempää, kuin olet vastaavasti saanut kaliumia. Lukemat ei tietenkään pidä olla samat, mut periaatteessa, jos niiden saanti on tasapainossa, johtuu se jostakin, esim yhdessä luomuvoissa on soodaa suolan lisäksi, mulle tuli sellaista sormiturvotusta, vaikka olen terve ja ilman mitään valmisteita - Lidl`n luomuvoista ei tule:)
 
vierailija
Meneekö vähän offtopiciksi mutta ajattelin laittaa tänne näitä asioita joista olen puhunut ja joiden vuoksi olen joutunut MYÖS vainon kohteeksi. Eräitä ihmisiä eoi ole miellyttänyt, jos olen puhunut siitä, että avaruususkonnot ovat vain suurvalta propagandaa jolla oli kylmän sodan aikan tarkoitus ottaa maailma jommankummna supervallan haltuun. joko usan tai Neuvostoliiton. Esim tämä Miten on mahdollista, että, jos jokin esine avaruudessa lentää nopeammin kuin valonnopeudella aika muka sen sisällä kuluisin hitaammin. Tämän teoria mukaan ihminen muka voisi lentää tuollaisella nopeudella liikkuvalla esineellä jopa sadan vuoden matkan vanhenematta tuon lentolaitteen sisällä mitenkään merkittävästi...No en usko. Koko teorain uskon olevan vain suurvalta propgandaa 1960-luvulta jolloin Neuvostoliitto keksi avaruus sivilisaatio uskonnon ateistiseen järjestelmäänsä korvaamaan ihmisen käsityksen hengellisestä uskonnosta. Ihmiset vain vaistomaisesti uskovat johonkin korkeampaan luojaan joten ateistiseen uskontotyhjiöön keksittiin luoda uskonto jonka mukaan ihmiset ovat jonkun avaruudesta tulleen sivilisaation luomia. Tähän ajatukseen piti keksiä myös tuollainen älytön ajatus, että ylivalonnopeudella kulkevan esineen sisällä aika muka matelisi selvästi hitaammin. Ilmeisesti myös Yhdysvallat otti avaruususkonnon keinokseen ehdollistaa ihmisiä kylmän sodan aikana avaruususkonnolla. Ehkä he olivat sitä mieltä, että moderni kristinusko alkoi olla liian rauhanomaista ja suvaitsevaa kylmän sodan tarpeisiin. valjastettiinko suhteellisuusteoria palvelemaan tätä tarkoitusta vai keksitiinkö koko idea tästä syystä on hyvä kysymys, suhteellisuusteoriaanhan perustuu tuo ajatus valonnopeuden ja ajankulun suhteesta. Albert Einsteinhan pakeni natsi-saksasta toisen maailmansodan aikana keksittiinkö ajatus avaruus uskonnosta natsisaksassa vai joutuiko Einstein pakenemaan tuon idean takia sieltä Yhdysvaltoihin askarruttaa minun mieltäni??? Tai väittämä siitä, että Piri reisin kartta on myös tuollainen propagandatoimiston tuote jonka tarkoituksena on ollut pönkittää ihmisten käsitystä avaruusolentojen käynneistä planeetallamme jo ennen viimeisintä jääkautta. Jos tällaista olen väittänyt niin kapakissa on voinut tulla humeheita päähän vaikka oluttuoppiin piilotettuna. Suosittelen lämpimästi olemaan vetämättä pohjia baariin mennessä. Silloin huomaa helpommin, jos drinkin joukkoon on sekoitettu jotain huumaavaa ja alkoholittomissa suosittelen pysymään baarin tarjoiluissakin alkoholittomissa em. syystä. Minua on yritetty saada unohtamaan salahuumauksen avulla nuo puheet. Nyt se on myöhäistä. Olen puhunut näitä juttuja ympäriinsä ja levitellyt niitä pitkin nettiä, että näin. Joku ei siitä tykkää...
 

Yhteistyössä