Millä noi pimppi-jutut saa loppumaan?!

vieras
Hmmm, jos lapselle selittää asian. Luultavasti ymmärtää jo 4v kun perustelee ja rauhassa selittää, että tyhmää huudella tommosia. Sanoo vaikka, että lapsi tekee itsensä typeräksi siinä, eikä äiti halua sitä. Niin ja selittää myös miksi Bratzeja ei voi aina saada. Ja sitten vielä jos ei ymmrretä ,niin siitähän seuraa toki jotain.....Ei toki pääse mukaan kauppareissuile jos huonosti käyttääytyy. Lapsi ymmärtää hyvin paljon, jos jaksaa selittää rauhassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Meidän 2v huutaa kaupassa kovaan ääneen PEEKELE :ashamed: ( perkele )
ja kyllä hävettää.. Mies kun tuppaa sanoo tuota sanaa aina jos joku ei onnistu :snotty:
niin meiänki 2v. Karjuu kaupassa kaakkia, kaakkia, KAAKIA PEEKELE, PEEKELE PEEKELE.

Nauraa
entäs se, jos alatkin itse huudella pimppiä ja pippeliä kaupassa :whistle:

tätä en voi tähän verrata, mutta olen itse kokeillut maahan heittäytymistä
tyttären viereen, joka ei "jaksanut " kävellä ja ilmaisi sen suureen ääneen.

Itse aloin huutaa vielä kovempaa ja tytär nousi ylös, katsoi minuun ja sanoi puoliääneen- nouse ylös äiti ja lähti kävelemään kotiin.[/quote]

Ihan hillitön:):)

Heips
Onneksi ei vielä meidän melkein 4 vee tyttö ole oppinut huutelemaan ikäviä, paitsi täällä kotona joskus huutaa, että tyhmää, hölmöä !! Itse kyllä kiroilen yms., mutta jotenkin ei ole tyttö niitä vielä noteerannut omissa puheissaan.. Sekin aika vielä koittaa varmasti, on aika paljon sitä temperamenttia eli omaa tahtoa !!

Meidän 4-vuotias käyttää mm. "vitun pässi" sanontaa. Oppinut isoveljiltä, jotka pelatessaan sanoo tuollaisia ( ei muuten). Eikä aavistustakaan miten saisin loppumaan. Kohta palaa päiväkotiin tauon jälkeen. Ai että äiti saa taas olla ylpeä. Opettaa tietty niille muillekin, joilla ei noin isoja sisaruksia. :ashamed:

Äiti
Jos meidän 1v alkaa huutelemaan niin toivoisin sen huutavan ennemmin pimppiä, pippeliä ja pyllyä jotka on kilttejä sanoja, ku esim. perkelettä, saatanaa ym. rumaa. Tietysti toivon ettei huutele mitään edellä mainittuja.

Yhteistyössä