Millä mustapäät pois?

  • Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
sekaiho
Jos ihohuokoset on riittävän isot ja niistä mustapääkohdista oikeesti lähtee jotain irti, suosittelen kokeilemaan noita Nivean mustapäälaastareita! Niiden käyttäminen on suorastaan tyydyttävää hommaa, lähes kaikki mustapäät lähtee kertaheitolla. Harmi että omat ihohuokoset on jotenkin niin pienet tai sulkeutuneet ettei nää laastarit toimi mulla, mutta poikaystävällä kyllä paremmin kuin hyvin :)

Biothermillä oli ainakin joskus myös aivan ihana syväkosteuttava naamio jota testasin, tais olla Aquasource-sarjaa. Suosittelen!
 
Mulla tuli uusien yhdistelmäpillerien alottamisen jälkeen mustapäitä ihan kamalasti.
Varsinaiset finnit ja pienet näpyt hävisivät kokonaan,
mutta tilalle saadut mustapäät oli jotain järkyttävää!
Eikä mulla ole koskaan ennen ollut, ei edes teini iässä.

Vähän aika pelleilin erilaisten "jytkyjen" pesuaineiden kanssa,
mutta ongelma vaan paheni ja paheni.

Sitten luin netistä kasvojen öljypesusta,
olin vähän skeptinen mutta kokeilin kumminkin viikon ajan (illoin pesin öljyllä, aamulla suolakivellä) ja mustapäät alko kun alkokin hävitä! Olin ihan ihmeissäni ja nyt olen jatkanut pelkällä öljyllä pesemistä muutaman kuukauden ja iho voi paremmin kun koskaan!
Eikä ole pukannut yhtään finniä, vaikka siitäkin stressasin alkuun.

En aio enää raiskata naamaani kemiallisilla puhdistusaineilla ja vedellä lotraamisella,
ja halvallakin pääsen ihon hoidossa kun käytän neitsyt oliiviöljyä ja se pikkupullo kestää ikuisuuden.
 
"vieras"
Jos ihohuokoset on riittävän isot ja niistä mustapääkohdista oikeesti lähtee jotain irti, suosittelen kokeilemaan noita Nivean mustapäälaastareita! Niiden käyttäminen on suorastaan tyydyttävää hommaa, lähes kaikki mustapäät lähtee kertaheitolla. Harmi että omat ihohuokoset on jotenkin niin pienet tai sulkeutuneet ettei nää laastarit toimi mulla, mutta poikaystävällä kyllä paremmin kuin hyvin :)

Biothermillä oli ainakin joskus myös aivan ihana syväkosteuttava naamio jota testasin, tais olla Aquasource-sarjaa. Suosittelen!
Kuori ja höyrytä iho kevyesti ennen käyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25168518:
Hei miten se munanaamio tehdään? Mössöksi vaan vai ja naamaan? Kuinka usein sitä kannattaa käyttää?
No paat tukan nutturalle ja sitten alat vaan vatkaamaan. Kun naamaan ruiskahtelee sellainen lämmin, kermainen klimppi toisensa jälkeen, tiedät naamion osuneen kohdilleen. Sitten vaan levität ja koitat kestää hajua. Älä nuole huulia. Munasta tuleva naamio tosin muuttuu iholla melko pian vesimäiseksi ja valuu pitkin poskia. Sitten vaan huuhdot ja kokeilet, olisiko uusi lasti tekeytynyt. Voit käyttää niin usein kuin haluat.
 

Yhteistyössä