Millä muistaa päiväkodin tätejä?

Mitä veisitte päiväkodin tädeille jotka ovat hoitaneet lastasi muutaman vuoden ja nyt lapsesi päättää päiväkodin, siirtyessään eskariin? :) Siis ihan perinteisetn kukkien, suklaarasioiden tmv sijaan? Vinkkejä?
 
suvi-tuuli
itsetehdyt kassit, marimekon pikkutavara, pokkari per hoitaja, taimi ruukussa (tarkoitan esim. tomaatti, kesäkurpitsa tms.) varvassukat, ässäarpa tms. itsetehdyn kortin välissä, kaula tms. ketju jos lapsesi askartelisi esim. helmistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:
itsetehdyt kassit, marimekon pikkutavara, pokkari per hoitaja, taimi ruukussa (tarkoitan esim. tomaatti, kesäkurpitsa tms.) varvassukat, ässäarpa tms. itsetehdyn kortin välissä, kaula tms. ketju jos lapsesi askartelisi esim. helmistä?
Äh pk-tätit meinasinkin unohtaa :eek:

Esikoisen ope jo "hoidettu" :D
 
pktäti
itse olen hirmusesti tykännyt kun olen saanut kortin johon lapsi on itse kirjottanut tai piirtänyt. lahjoja on tullut monenlaisia, mutta pienen pienet paketit missä on ollut esim. perhos- tai kukkamagneetti on ollu kaikkein "kivoimpia". eli suosittelisin jotain pientä. kerran yks tyttö anto mulle sinisen tikkarin ja sano että mulla on aina sinisiä vaatteita ni oli siks valinnut sen. hymyillytti ja tuntu mukavalta!
 
huh
siis ostatteko te jokaiselle päikän tädille/sedälle jotain???? Köyhyyshän siinä iskee kun monta tätiä yhessä ryhmässä...ei mun rahat riitä ja en aatellu kyllä mitään viedäkkään!
 
päikyssä
Itse olen saanut perinteisten kukkien ja suklaan lisäksi mm. leffalipun ja kuohuviiniä/punaviiniä. Molemmat siinä mielessä tosi kivoja, että käyttöön tuli. Ja tietysti mukana täytyy aina olla edes lapsen itsensä tekemä kortti!
 

Yhteistyössä