Millä muilla palstoilla kirjoittelette?

  • Viestiketjun aloittaja "Nikki"
  • Ensimmäinen viesti
Joskus käyn pcos-vertaisfoorumilla, ASOIAF-fanifoorumilla ja eräällä elämäntapa/harrastussivustolla. Harvakseltaan tulee osallistuttua keskusteluun siellä, koska keskustelukulttuuri on kovin sisäänpäinlämpiävää. Pitäisi jaksaa osallistua erilaisiin hymistelyhengenluontiketjuihin ja halipiireihin päivittäin varmaan ainakin vuoden ajan, että oma nimimerkki jäisi muille mieleen, tulisi tutuksi ja alkaisi saada vastauksia omiin oikeisiin keskustelunaloituksiinsa.
 
Silloin kun hiuskriiseilen, käyn aktiivisesti juurikasvu.orgissa. Muuten ei tule täältä eksyttyä. Paitsi joskus kun tämä sivusto oli pois käytöstä, piipahdin AV:lla. Jäi tyhmä olo siitä käynnistä joten mitäsnytissä olen pitäytynyt... :snotty:
 
Täällä käyn mutta en kirjoittele:
Seksifoorumi.net • Etusivu
Tunnustan, vierailen kyseisillä sivustoilla. Ei kai se syntiä ole. Olen jopa rekisteröitynyt sinne ihan samalla nikillä. Käyn tölväisemässä. Joskus Suomi24:lla kävin, mutta se on vielä sairaampi, joten jäi.Sitten käyn ruotsalaisella "landgången" palstalla sekä vastaavalla suomalaisella. Kävin myös YLE.n urkeilukeskustelufoorumilla, mutta se on nytten loppunut.
Siis, olen tärähtänyt.:kieh:
 
Mäkin olen palstauskollinen.
Ennen olin Perheklubilla, mut se lopetettiin. Olin myös hellarien Netmissionissa.
Yksi palsta kerrallaan, hui kauhia miten olisinkaan nettiaddikti jos kirjoittaisin kahdelle foorumille samaan aikaan. :O
 
"Nann"
Rintamamiestalofoorumissa ja rekkurescuen keskusteluissa käyn välillä, enemmänkin vaan lukemassa. Tää on ainoa missä verenpaineet nousee niin paljon että joskus jopa kommentoin keskusteluja
 

Yhteistyössä