Millä/miten maksoitte häänne?

• Viestiketjun aloittaja "morsio"
  • Ensimmäinen viesti
poikkeuksellisesti harmaana
Unohtui vastata yhteen kysymyksistä eli oma osuus meni ihan omista säästöistä. Lainaa en ikinä ottaisi häihin vaan karsisin menoja tarpeen mukaan.

poikkeuksellisesti harmaana
Mahtavaa!! :) ehkä mäkin joskus sit myöhemmin. Mulla on aina matkakuume ja ahdistaa, kun ei ole nyt mitään reissua tiedossa. :D sori vähän ohi aiheen...
Ymmärrän hyvin! Meillä on kanssa ainainen matkakuume. :D Meki ollaan ihan keskituloisia ja silti matkustellaan mielestäni aika paljonkin. Kyse on vaan siitä mihin sen rahan laittaa. Jollakulla voi olla useita kymmeniä tuhansia kiinni arvoaan menettävissä autoissa, kun meillä on taas halvat autot, mutta matkustellaan paljon. Kuka saa sen ilon mistäkin. :)

"sone"
Meilä on nyt pari vaihtoehtoa! (60henkilöä)

1. Ihana iso mökki järven rannalla (60 paikkaa), savusauna ja normisaunat + vieraille pikkumökit. tilavuokra vaan 138,00 ja 8hengen mökit 22,00, sauna 10,00/h, savusauna oli jotain satasen, mut sitä tuskin otettais. Ruuat n. 500e, saadaan tosi hyvät ja halvat! Juomat hoitaa anoppi.
n. 700e

2. Maatilamatkailupaikassa, sekin järven rannalla, hieno ravintola. Ruuat n.2000e tilavuokra 50,00 ja juomat alkon ostohintojen mukaan.
n. 2300e

Hääpukuun on rahat säästetty jo, ja sormuksiin kerkee säästää kans ennen kesää. Mut pieni budjetti näissäkin. Häälahjaksi pyydetään rahaa ja sillä maksetaan pois noi kulut.

Isi maksoi suurimman osan :heart:

Naimisiin mentiin Turkin Marmariksessa. Vieraita oli reilu 20. Isukki kustansi mm. paperisodan, ruuat ja juomat. Äitini maksoi mun kampauksen ja meikin. Me maksettiin itse mm. kakku ja hääauton vuokraus & koristelu. Vieraat maksoivat itse lentonsa ja hotellinsa (siis ne jotka tuli Suomesta).

Yhteistyössä