Millä mielellä teillä ovat nuoret tulleet rippileiriltä kotiin?

JONSERED Karhunkantaja
Stasi oli Protu-leirillä ja oli ollut todella mahtavaa. Väsyneenä, tyytyväisenä, paria sydänystävää rikkaampana ja valmiiksi ikävöiden kotiutui.

*sori, saako vastata, vaikkei rippileiristä tiedä?*
 
Itse oon ollut isoisena neljä vuotta ja leireillä mukana. Yhtään negakokemusta en ole kotikaupungistani kuullut tuon osalta, usein ennakkoluulot nimenomaan kariutuu noilla leireillä ja siellä onkin ihan kivaa. :)
 
.....
Omia lapsia ei oo vielä niin vanhoja (eikä ne edes kirkkoon kuulu) mutta oman kokemuksen voin heittää. Mua vitutti olla siellä leirillä hyttysten syötävänä jeesuksesta kuulemassa.

Eli olin varmaan äitille loppukesän vihainen kun "pakotti" menemään sinne. Vieläkin välillä jaksan mainita kun en olis halunnut mennä sinne ja mut suunnilleen raahattiin paikanpäälle. :D
 
Meidän prinsessa oli iloinen kun pääsi kotiin. Oli ollut aika ankeat majoitusolot eikä hän ollut saanut oikein kunnolla nukuttua.
Tuo on ankeaa, jos ei ole mukavat majoitusolot. Meillä pojalle sattui viileät säät, helteillä olisi varmasti ollut tukalaa nukkua. Ja hyttysiäkin oli kyllä ollut. Eilen tuli kotiin ja tänään "vasta" ovat kokoontuneet kaupungille tapaamaan toisiaaan=)
 
mä olin täysin varautunut hakemaan Sällin kotiin ekana tai tokana päivänä, mut eihän se ehtinyt edes viestiä pistää moneen päivään kun olikin niin viihtynyt leirillä..ketään ei tuntenut ennestään (muuten kuin tapaamisissa nähnyt ) ja se suunnitteli vain oleilevansa yksin koko leirin.

kotiin tuli tosi iloisena, onnellisena ja heti samana iltana treffasivat koko leirin voimin kaupungilla=)
 

Yhteistyössä