Millä mallilla joululahjaostokset?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Eli joko on lahjaostokset tehty? Itsellä onneksi alkaa olla lähes kaikki lahjat ostettuna lapsille ja kummilapsille.
Miehelle vielä jotain ja kotiin vanhemmille jotain jouluviemistä. Vanhemmat ehdottomasti kielsivät joululahjojen oston, niin en sitten rupea heille erikseen mitään lahjoja keksimään, vaan vien jotain yleistä kotiin. Ihan ilman viemisiä en kehtaa olla, kun tiedän, että heiltä varmasti tulee ainakin lapsille rahaa ja varmaan myös äiti on käsitöitä tehnyt, että pysytään perhe lämpiminä.
Ajattelin vähän, että jos ostaisin kotiin teräskiulun saunaan ja sinne vaikka saunatuoksua ja vaikka viinin saunan jälkeen nautittavaksi.
 
pieni palkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Kaikki vielä kaupassa.
Perinteisesti viimisellä viikolla ostan sitten kerralla kaikki.
mulla ei ole varaa tuohon. jouluruuatkin pitäis ostaa, joten lahjoja on jo hankittu osittain, ettei mee kaikki joulukuun palkasta.
 
ap
Minä olen jo esikoiselle ostanut muumiläppärin, mutta kyllähän niitä toiveita tulee koko ajan lisää tai toiveet muuttuvat. Uskoisin kuitenkin, että tuo läppäri on sitten mieluinen kun pukki sen tuo. Sitten lisäksi kirja ja jumppapuku tossuineen.Toiselle on FP:n kassakone, Tuomas Veturi lelu ja kerhotossut. Kummeilta saavat varmasti lisää lahjoja, joten meidän ostokset ovat tuossa. Miehen mielestä jo noissa on liikaa, olisi kuulema yksi lahja per lapsi riittänyt.

 
Pikku-ukolle oon omat lahjani ostanu (kun pääsin yksin kauppaan kerrankin). Ja herran kummien lahjat osittain. Kaikki muu on vielä kaupassa, eli hommaa riittää, meen sit joulua edeltävällä viikolla arkivapailla kaupoille.
 
Pikku-ukolle oon omat lahjani ostanu (kun pääsin yksin kauppaan kerrankin). Ja herran kummien lahjat osittain. Kaikki muu on vielä kaupassa, eli hommaa riittää, meen sit joulua edeltävällä viikolla arkivapailla kaupoille.
 

Yhteistyössä