millä mä saan ton miehen lopettaan ton??

jos MINÄ käsken koiraa vaikkapa istumaan ja se alkaa kökkäröimään mulle eikä meinaa millään istua, niin mies alkaa karjua vierestä, että ISTU,ISTU,ISTU!! sit koira on ihan sekasin et öö..ketä piti kuunnella??

toi nyt oli yks esimerkki..

oikeesti mä olen tosta sanonut miehelle sata kertaa, kasvattaja on puhunut asiasta (ei suoraan miehelle kohdistuen vaan ihan yleisellä tasolla, et jos jollain on koiran kaa joku juttu tekeillä, niin siihen ei saa muut silloin puuttua ennenkun se koira on tehnyt mitä se käskijä käskee)

mies siis TIETÄÄ asian, mutta ei vaan voi itselleen mitään, ja mulla menee hermo :headwall:

oon koittanu kääntää asian niin, et mies syö mun auktoriteettia koiraa kohtaan kun koira ei opi et muakin pitää totella :headwall:

koira kyl tottelee mua kun ollaan kahden ja on ihan siis perustottelevainen. kokeilee vaan vähänväliä (alle 1v) et mitäpä jos en totteliskaan..? :saint:

oon sit koiraa ajatellen tehnyt niin, et en ala sen kaa ajan kuluks reenaan mitään miehen läsnäollessa kun mies ei voi olla sit puuttumatta ja reenataan sit kun mies ei oo kotona, mut voin sanoa että ärsyttää suunnattomasti!

sama kun meillä käy paljon porukkaa joilla koiria ja jos joku niistä alkaa tota ojentaan, niin en minä siihen väliin mene ellei pyydetä, musta se on ihan itsestäänselvää..

ääh, kunhan avauduin kun alko taas äsken ärsyttään.. :whistle:
 
Tuon lopettaminen on muuten vaikeeta. Mun piti aina hillitä itseäni etten puutu miehen ja koiran tekemisin lenkillä. :ashamed: Ja silti huomasin, että mun suusta kuului "hyvä poika", "tänne näin", "maahan". Tajusin itsekin miten h-vetin ärysttävä ja idiootti olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Tuon lopettaminen on muuten vaikeeta. Mun piti aina hillitä itseäni etten puutu miehen ja koiran tekemisin lenkillä. :ashamed: Ja silti huomasin, että mun suusta kuului "hyvä poika", "tänne näin", "maahan". Tajusin itsekin miten h-vetin ärysttävä ja idiootti olen.
mun kaveri sano ihan samaa ku tätä sille vuodatin, se sano et hänelle oli se ongelma olla hiljaa kun mies oli "puikoissa" :D
ja mä uskon, et on vaikeeta, mutta AARRGGHH :xmas:
 

Yhteistyössä