millä mä saan ton lopettamaan mun puremisen

Rääkäse ens kerralla oikein tosi kovasti Ä8naapuri vetää kahvit väärään rööriin ) näin meillä loppu.. tosin paruttiin molemmat kakaran kans kun mua koski ja tenava säikähti, mut eipähä oo purru ketään sen jälkeen..

Meillä siis puri nännistä nii jotta tuli palkeenkieli..

pilkku
Jos mielellään puree (muuten ku imetettäessä) samaan kohtaan, laita siihen kohtaan jotain tosi pahan makuista litkua.
Yskänlääke esim. on aika pahan makuista yleensä ja iholta sitä ei vaavi saa elimistöönsä juuri lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Yleensä en ruumiillista kuritusta suosittele, mutta esikoisen pureminen loppui siihen, kun purin takaisin. Poika siis puri pikkusiskoaan.
Peesi, meillä esikoinen jo 16v, mutta oli pikkusena kova puremaan ja sit kerran purasin takasin :ashamed: ja pureminen loppu siihen

meillä loppui ajan kanssa kieltämällä ja sillä et lähdin tekee muuta(ihme kyllä).

mätkiminen on toinen juttu,se ei näköjään milään meinaa loppuu (mun pikkuveli just eilen mätkäsi takasin poikaani, ja pikku poitsu meinasi mätkii kaksin käsin takas. että pahensi vaan ku jokun teki samoin)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Yleensä en ruumiillista kuritusta suosittele, mutta esikoisen pureminen loppui siihen, kun purin takaisin. Poika siis puri pikkusiskoaan.
eikös toi ole ihan neuvolanki ohje jos lapsi on kova puremaan? meillä tuo poika puree ja lujaa, sisko puras takasi ja siihen se loppu
En tiedä onko ohje. Mutta auttoi kun ymmärsi kunnolla että se sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
eikös toi ole ihan neuvolanki ohje jos lapsi on kova puremaan? meillä tuo poika puree ja lujaa, sisko puras takasi ja siihen se loppu
En tiedä onko ohje. Mutta auttoi kun ymmärsi kunnolla että se sattuu.
mie muistaisin lukeneeni ton jostain

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
EI KAI KUKAAN TERVEJÄRKINEN IhMINEN AJatteLe NOIN ?

kysynpä vaan!
no ihan ammattilaiset suosittelee tuota. siis et tietenkään täysiä lasta pure. Mutta lapsi ei välttämättä tajua miltä se tuntuu. Kun sitä hieman purasee (ei niin et paikat mustuu) niin se saattaa auttaa lasta ymmärtämään että se sattuu.

Tietenkin viimeisenä keinona. Näin meille päiväkodissa kun olintöissä niin lastenpsykologi mm. sanoi. Ei toki ollut ainoa ja olen kyllä kuullut että auttaa.

siis selvennys et päiväkodin työntekijät ei pure lapsia :D vaan kotiin annettiin ohjeeksi

Yhteistyössä