Millä kiertopäivällä teitte plussa testin?

kp92 vai oliko 93, päivä sinne tai tänne :D . Ensin tuli haamu Pregent Stickillä ja seuraavana päivänä plussa Aconin jollain puikkotestillä. Niin ja sit parin päivän päästä Apteekin omalla erittäin vahva plussa. Aikaisemmin en saanut minkäänlaista viivaa mihinkään testiin ja voitte uskoa, että "pari" testiä tuli tehtyä :whistle:
 
Mulle tuli todella selkeä viiva, ja vielä paljon nopeammin kuin mitä pakkauksessa luki (aivan välittömästi siis ilmeni) pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Olisikohan siis ollut jotain 27/29. Oli siis todella korkeat hormooni arvot, ja ne kyllä sitten aiheutti vaivaa muutenkin raskauden alussa!
 
B-7
Ekat 5 raskautta testattu kp 28/28 ja joka kerta vahvat +Apteekin omalla tai clear bluella.
Kuudes kp 24/28 vahva +acon 10 kun oli oppinut herkistä testeistä netissä=)
Seiska kp 28/28 haamu ja vahva + vasta kp 33/28 acon 10 testillä tämäkin
 
Kp 24/27 sain testiin hailakan plussan ja sen jälkeen tuli tehtyä vielä "muutama" varmistus testi, jotka sitte vahvistui päivä päivältä. Mä en kyllä kuvitellukaan olevani raskaana, mutta tein testin varmuuden vuoksi, ku mulle määrättiin lääkekuuri, jonka aikana ei missään nimessä saanut olla raskaana. Onneksi tuli testattua :heart:
 
ihana kuulla et kaikilla se nega siinä menkkojen aikaan ei tarkotakkaa oikeesti negaa.. Mulla menossa 31/28 ja ehkä liianki innokkaasti noita testejä tehny, kaikki tosin negoja. Mulla on viimisen vuoden (sen ajan ku ollaan oikeen yritetty) ollu kierto aina tasan 28 ja jopa kellon aika melkeen joka kierto sama.. Toista tässä yritellää (miehelle eka) ja en yhtään muista miten ekassa raskaudessa testin tein ja oliko ekaks negaa. Ehkäpä tässä ihan rauhassa odottelen, vaikka tiedän kyllä että siihen en pysty.. Kuitenkin pikkanen osa haaveilee et jos kuitenkin ois raskaana.. Jos huomenna tekis testin, vaihteeks.. :)
 
Esikoisesta kp28/28-31 haaleahko plussa mammaksi.fi:n liuskatestillä.
Toisesta raskaudesta (km) kp22/25 haamu Apteekin omalla, kp 26/25 vahva plussa Pregent Stickillä.
Tästä kolmannesta raskaudesta kp24/26-28 haaleahko plussa Apteekin omalla.
 
tuliko sulle Pikku-Nasu heti sen haamun jälkeen selkee plussa? vai vasta se viiminen testi oli plussa? Mä en millään malttais odottaa huomisee et pääsee apteekkiin... Yleensä mulla on alkanu menkat heti ku oon tehny testin, tehnyt sen siin 28/28.. Mut nyt mikään ei pelottele niitä =)
 
Tein jo neljä päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja sain aikaiseksi Aconilla haamujen haamun, pari päivää myöhemmin sain haamun clear bluella ja siitä seuraavana päivänä selvän plussan apteekin omalla..taisin vielä testailla viikko myöhemmin kun menkkojen piti alkaa ja yllätys yllätys tummimmista tummin plussa pärähti noin sekunnin murto-osassa ikkunaan! :LOL:
 
Kuulin, että aconin valmistajan itsensä mukaan (Rva B muistaakseni kertoi, kuumeilupuolelta =)) haamua ei voi tulla edes vaikutusajan jälkeen jos ei raskaushormonia pissassa ole. Mutta oletettavasti viivanpaikka voi tulla testiin kuin testiin kai. Eli jos on vähänkin väriä, niin kai se on sitten kunnon haamu.

Tosin he, joilla on sitten menkat tullu roskishaamunkin jälkeen ni voihan olla, että on ollutkin raskaana, mutta on mennyt kesken samantien. Minulla onneksi roskishaamu piti paikkaansa =)

Niin ja iha ekassa raskaudessa (joka meni kesken) sain erittäin hailakan haamun kp 32/34 (tuolloin tikuttelin oviksen vaikka sittemmin kyllä tunnistin sen muutoinkin) kotitesti.fi:n testillä. Mutta tuolloin viiva oli niin hentoinen, ettei mies ollut siinä mitään näkevinäänkään :LOL: Mut kyl mä ne viivat huomaan jos testissä viiva on ;)
 

Yhteistyössä