Millä kiertopäivällä teitte plussa testin?

kp 40 tuli haamu testiin, jonka herkkyys 25, kp41 kävin veritestissä, hcg oli silloin 42 (silloin sitten loppujen lopuksi 3+5, eli eka haamu tuli 3+4, eli DPO 11) ja sitten kp43 tuli digitaaliseen kunnon RASKAANA-teksti ja kp44 eli 4+1 oli hcg jotain 170.

 
kp 24/28 nega, kotitesti.fi liuska, herkkyys 10.
kp 25/28 haamujen haamu, sama kotitesti.fi liuska.
kp 26/28 vähän tummempi haamu, kotitestin liuskalla ja pregent stick liuskalla.
kp 27/28 vaalea, mutta selvä plus, acon 10 kasettitesti.

kaikki testit tehty aamulla.
 
En tiiä "saisinko" nyt vastata tähän, kun on vähän eri juttu.. mutta testasin plussan km:n jälkeen, päiviä oli tyhjennysvuodosta 36. Aamulla sain hailakan viivan mammaksi.fi:n liuskalla ja aamupäivällä Clearbluen digitaalisella plussan. Testasin noita ennen varmaan kaks tai kolme negaa :)
 
Tein ekan testin 32/27-30, jolloin tuli hailakka haamu. Ja eilen siis 33/27-30 täysin selvä plussa. =)
Tää on eka plussa ikinä, joten en meinaa vielä oikein uskoa. Negatiivisia tullut tehtyä muutamia ennen tätä. Varasin jo ajankin neuvolaan. Olenkohan liian hätäinen?
 
enhän mä tiedä! eiku.. Oletin että kiertoni on 48 päivää joten testasin 48/48 mut mut.. Kierto olikin ollut 28 joten mä olin auttamattomasti myöhässä. Oli mulla kyllä aavistus.. Ja kun tein testin, se oli apteekin oma, heti kun olin kastanut sen tikun pään ja näin että se "kastuu" niin siihen tuli niin selkeä viiva, hyvä ettei pitänyt ääntä kun niin vauhdilla tuli. :LOL:
 
Sain plussan kp 44 clearbluen herkällä ja kun en uskonut tein vielä apteekin omalla samana iltana plussan. Samana päivänä otettu testi neuvolassa pissasta ja näytti tavallaan negaa. Hoitaja kyllä sanoi aivan kun näkisi siinä jotain väriä. :D
Hedelmöitys oli tapahtunut noin kp 33-34.

Nyt mennään 6+4
 

Yhteistyössä