millä keinoilla saan tietää onko toi mun tyttö mun miehen??

kuule
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Miten moni tähänkin halpaan meni. Eihän ap tosissaan ole. Tulla nyt mustana huutelemaan että "olen vähän huolimaton tavarani suhteen, en muista ketä panin, milloin panin ja montako kertaa panin".
ihan tosissaan toi ap on. se on pikkasen yksinkertainen tyyppi :)
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Miten moni tähänkin halpaan meni. Eihän ap tosissaan ole. Tulla nyt mustana huutelemaan että "olen vähän huolimaton tavarani suhteen, en muista ketä panin, milloin panin ja montako kertaa panin".
ihan tosissaan toi ap on. se on pikkasen yksinkertainen tyyppi :)
Eikä :O
 
jjjj
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....
Siis oletko sä hommaillu jonkun rakohampaisen sinisilmän kanssa vai et?

Sen oon kuullu että miehiä epäilyttää että isäehdokkaita on muitakin, mutta se ettei äiti osaa sanoa onko mahiksia vai ei niin alkaa olla jo aika outoa.

Olitko pitkiä aikoja tajuttomana siittämisen aikoihin?
:LOL: ei hitto täällähän herää kohta mies ja vauva päikkäreiltä ku nauru ei lopu millää :LOL:
 
jjjj
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ja siis jos olen tullut raskaaksi v.2007 heinäkuussa,ni silloin taisin touhuta yhen miehen kaa jolla just siniset silmät ja rako hampaiden välissä....
mut en ole täysin varma!! ja kertoja ei ollut kuin 1 tai 2
käytkö sä ihan täysillä? taisit touhuta? kerran tai kaks? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ja siis jos olen tullut raskaaksi v.2007 heinäkuussa,ni silloin taisin touhuta yhen miehen kaa jolla just siniset silmät ja rako hampaiden välissä....
mut en ole täysin varma!! ja kertoja ei ollut kuin 1 tai 2
käytkö sä ihan täysillä? taisit touhuta? kerran tai kaks? :eek:
nih katos kun ei voi muistaa tarkalleen päivää......ja taisin olla pikkasen ottaneenakin..
 
rakohammasko?
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
hei kuulkaa mulle on tää mysteeri jo selvinnyt...joten no hätä..kyllä se ihan tuon ukon on!
Ei välttämättä. Onhan se rakohammas saattanut päästä yllättämään vielä elokuussa...
 
rakohammasko?
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
no en oo touhunnut sen rako miehen kaa elokuussa...joten,se rako tytön hampaiden väliussä johtuu ihan jostain muusta
Kuten esimerkiksi siitä jos oot ajatellut paljon sitä rakohampaista odotusaikana...
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Sinisilmäisillä vanhemmilla ei voi olla biologisia ruskeasilmäisiä lapsia. Ellei sitten silmien väri ole vanhemmilla esim. vihertävän sininen tms., muu kuin puhdas sininen.
Jaaha, mutsi on sitten tullut pyhästä hengestä.
 

Yhteistyössä