millä keinoilla saan tietää onko toi mun tyttö mun miehen??

ok
Jos olette naimisissa, joudutte itse maksamaan isyystestit. Jos ette ole, vanhemmilla on oikeus tehdä aloite isyyden kumoamiseen muistaakseni 2 vuotta, tämän jälkeen sitä ei vanhempien aloitteesta tehdä (voi olla että aikarajan muistan hieman pieleen).

Kyllä siniset silmät voi aivan hyvin olla vaikka vanhemmilla onkin ruskeat.

vieras
Eikö biologian tunnilla käyty näitä silmän värien peritymisiä läpi. Ruskeasilmäisillä vanhemmilla voi olla sinisilmäinen lapsi, mutta sinisilmäislä vanhemmilla ei voi olla ruskeasilmäistä lasta.

solero
Mä kattelin, todennäköisesti ELOKUUSSA. Aika pieni todennäköisyys, että olisi hedelmöittynyt jo heinäkuussa. Osaatko sanoa menikö raskaus aikoinaan yli lasketun ajan vai syntyikö juuri LA:n ympärillä vai rutkasti aiemmin?

Laitoin laskuriin LAksi 10.05.2008 ja hedelmöityspäiviksi tuli silloin 14.08.-22.08.2007

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ni lasketaax se 10 kk vai 9kk taaksepäin...jos sain muksun toukokuun 19p
Meiän junnari on saanu alkunsa elokuun lopussa ja syntyny 14 päivä toukokuuta.
Mutta pyörähti siis maailmaan liian aikasin, unohtu pistää. Täysaikanen tai yliaikanen voi kyl mennä heinäkuullekin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan kaikella rakkaudella ja kunnioituksella vilpittömästi tämän sanon, jo pidempään ap:n juttuja seuranneena -alkaen postimyyntifirmojen käytöstä -ketjusta :

ei ole kauhalla kaikille annettu.
pakko peesata...

Perinnöllisyys tietoa
Ruskee silmäsetkin voi saada sinisilmäisiä lapsia. Otetaan näin eli geeneissä S=ruskea ja s=sininen. Jos vanhemmat on geeneiltään Ss ja Ss (eli ulkoisesti molemmilla ruskeat silmät mutta kantavat sinistä geeniä) niin on mahdollista että syntyy joko SS (ruskea silmäisiä), Ss (ruskea silmäisiä, kantaa sinistä) ja ss (sinisilmäisiä) lapsia. Ruskea on aina dominoivampi geeni ja tarvitaan molemmilta vanhemmilta sininen geeni että tulee sinisilmäisiä.

Hehee
jos se on saanut alkunsa elokuussa ni sit ei oo hjätää...mun älkää nyt pelotelko mua et on periytyvää toi lapsen hampaiden rako....meillä kummallakaan ei ole.
palaan asiaan nyt täytyy mennä
Ehdottaisin että tyhjennät selaimen välimuistin :D

Tietääks sun miehes sun nikin täällä??

yu
Alkuperäinen kirjoittaja Perinnöllisyys tietoa:
Ruskee silmäsetkin voi saada sinisilmäisiä lapsia. Otetaan näin eli geeneissä S=ruskea ja s=sininen. Jos vanhemmat on geeneiltään Ss ja Ss (eli ulkoisesti molemmilla ruskeat silmät mutta kantavat sinistä geeniä) niin on mahdollista että syntyy joko SS (ruskea silmäisiä), Ss (ruskea silmäisiä, kantaa sinistä) ja ss (sinisilmäisiä) lapsia. Ruskea on aina dominoivampi geeni ja tarvitaan molemmilta vanhemmilta sininen geeni että tulee sinisilmäisiä.
Mutta by the way, silmien väriä määrää ainakin kolme geeniä.

ok
Alkuperäinen kirjoittaja solero:
Mä kattelin, todennäköisesti ELOKUUSSA. Aika pieni todennäköisyys, että olisi hedelmöittynyt jo heinäkuussa. Osaatko sanoa menikö raskaus aikoinaan yli lasketun ajan vai syntyikö juuri LA:n ympärillä vai rutkasti aiemmin?

Laitoin laskuriin LAksi 10.05.2008 ja hedelmöityspäiviksi tuli silloin 14.08.-22.08.2007
Eli jos ap:n lapsi olisikin syntynyt lasketun ajan jälkeen vaikka pari viikkoa, niin voisi olla heinäkuuta.

no joo.
jos se on saanut alkunsa elokuussa ni sit ei oo hjätää...mun älkää nyt pelotelko mua et on periytyvää toi lapsen hampaiden rako....meillä kummallakaan ei ole.
palaan asiaan nyt täytyy mennä
Kyllähän se nyt jostain tulee. Tietenkin. Minulla on ollut rako hampaiden välissä pienenä maitohampaissa ja rautahampaissakin vielä ennen kuin kaikki rautahampaat tunkivat itsensä esiin ja rako meni umpeen. Ei se minulle tyhjästä syntynyt, jostain sen perin. Eikä kummallakaan vanhemmista ole rakoa hampaiden välissä, mutta äidin sisaruksilla oli jollain ainakin jossain lapsuuden kuvissa.

Perinnöllisyys tietoa
Alkuperäinen kirjoittaja yu:
Tämä olikin hyvin yksinkertaistettuna.

o9
Joo, ja sen vuoksi sitä ei enää kouluissa opeteta, koska on todettu sen olevan niin yksinkertaistettu, että menee väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja o9:
Joo, ja sen vuoksi sitä ei enää kouluissa opeteta, koska on todettu sen olevan niin yksinkertaistettu, että menee väärin.
Koskas tuon opettaminen on lopetettu?

Yhteistyössä