Millä helevatulla postikuluista voidaan nyhtää 15 euroa!!!

|O

8,50 on paketti. OK, tiedän että jotkut firmat voi laskuttaa siihen vielä pakkausmateriaalit sun muut, mutta että yhden vinonauharullan postitus tulee muka 15 euroa kaikkine kuluineen....
Ja kun se lisäksi tulee ihan kannettuna laatikkoon, ei ole mitenkään erityisen paksu tms.

No johan. Oli sitten viimeinen kerta kun tältä yrittäjältä ostan mitään!

no ei voi olla totta?? Mä tilasin kangasmaailmasta nauhoja,ni ihan oli parin euron luokkaa postari. Oisko ollu peräti 1,05euroa. Saanko kysyä missä tälläset pk.t on ettei vaan vahingossakaan sieltä mitään tilaa.

Oli pakko tilata, kun en ole muualta joustokanttinauhaa näin leveänä löytänyt.

Kestovaippakaupasta tilasin ja jälleenmyyjätilauksena tein.

Aikaisemmin tilasin kapeampaa jostain, olisko ollut Ullaka? JA ne postitti vinokanttirullat päälletysten pinottuna- eli oli 'tilaavievä' paketti selitteenä ja kulut samaa luokkaa.

Kusetusta, sanon mä.

unikuu108
kestovaippakaupassa on muutenkin todella ihmeellisen suuret postikulut.lisäksi jos sieltä ostaa pulia joka on viallista niin sitä ei korvata jos siitä tehtyä vaippaa voi käyttää.. siis jos pulista irtoo laminointi..

Selkis- olin tehnyt tilauksen jälleenmyyjätilauksena, tottakai, kun kerran yrittäjä olen. Ei vain ollut mainintaa siitä kun asiasta kyselin (hintaa rullalle) että jälleenmyyjät maksaa kaikista tilauksistaan tuon 15 euroa, eli olis kannattanut ostaa koko kauppa tyhjäksi samantien.

Monessa kaupassa tuo toki menee siten, että postitetaan halvimman vaihtoehdon mukaan vaikka olis Ly tunnukset, siis siinä tapauksessa että jokin tietty summa ylittyy, joten tässäkin tapauksessa olis mun mielestä ollut reilua mainita asiasta että oletko varma että tahdot tehdä tilauksen näin vai yksityisenä, jolloin kulut on 'normaalit' vai tahdotko lisätä tilauksen määriä.

:/

unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Selkis- olin tehnyt tilauksen jälleenmyyjätilauksena, tottakai, kun kerran yrittäjä olen. Ei vain ollut mainintaa siitä kun asiasta kyselin (hintaa rullalle) että jälleenmyyjät maksaa kaikista tilauksistaan tuon 15 euroa, eli olis kannattanut ostaa koko kauppa tyhjäksi samantien.

Monessa kaupassa tuo toki menee siten, että postitetaan halvimman vaihtoehdon mukaan vaikka olis Ly tunnukset, siis siinä tapauksessa että jokin tietty summa ylittyy, joten tässäkin tapauksessa olis mun mielestä ollut reilua mainita asiasta että oletko varma että tahdot tehdä tilauksen näin vai yksityisenä, jolloin kulut on 'normaalit' vai tahdotko lisätä tilauksen määriä.

:/
:headwall: voi räkä.

Yhteistyössä