H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Keität vettä ja ruskeaa kastikkeen suurustajaa.....njami
En tiedä.
Ei se oikeastaan maistu miltään. Olen käyttänyt harvakseltaan joskus kun tehnyt vaikka jotain lihapataa jossa ei ole jauhoja mutta kuitenkin hiukan kaipaa paksuutta. Nopea lisätä valmiiseen, ei kaipaa keittelyä eikä tosiaan maistu miltään. Maizenaa tosta suurin osa.?? :O Tai no, varmaan hyvä vilja-allergigoille tmv, jotka ei saa muulla suurustettua, mutta ei kai tuollasta muut käytä? Ei varmaan maistukaan kovin hyvälle... :x
Jos ei maizenaakaan ole, niin hiivaleipä- tai sämpyläjauholla
Joo, siis pitäis olla täysin vehnätön.
Kaikkea muuta vehnää sisältävää pystyn välttää mutta ruskean kastikkeen kans tekee tiukkaa.
Olen täs jo pitempään välttäny vehnää koska mielestäni se on osasyy mahavaivoihin. Tosin olen tollasia syöny joissa vehnän määrä jää suht pieneksi, kuten kastikkeet.
Eilen kumminkin sorruin syömään illalla voileipäkeksejä. Ja heräsin aamulla aivan järkyttävään mahakipuun. Koskaan ikinä en enää halua moista kokea, joten vehnää en enää syö ollenkaan.
Joo, siis pitäis olla täysin vehnätön.
Kaikkea muuta vehnää sisältävää pystyn välttää mutta ruskean kastikkeen kans tekee tiukkaa.
Olen täs jo pitempään välttäny vehnää koska mielestäni se on osasyy mahavaivoihin. Tosin olen tollasia syöny joissa vehnän määrä jää suht pieneksi, kuten kastikkeet.
Eilen kumminkin sorruin syömään illalla voileipäkeksejä. Ja heräsin aamulla aivan järkyttävään mahakipuun. Koskaan ikinä en enää halua moista kokea, joten vehnää en enää syö ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja samaa pähkäilen;30174654:Noissakin on vehnää. Tai siis aloitusviestistä ei käynyt ilmi, pitääkö olla täysin vehnätön vaihtoehto...
Pahoitteluni, en tiennyt eetä kyse allergiasta. Käsitin aloitusviestistä (tyhmyyttäni), vehnäjauhojen olleen loppu.