Ä
äippä2x
Vieras
Kysymys tuliki jo tossa otsikossa...
mulla ekassa muistaakseni vk 17
tokassa suunnilleen vk 16-17
mulla ekassa muistaakseni vk 17
tokassa suunnilleen vk 16-17
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:13 viikolla, kyllä ja kätilökin sanoi kun ultrasi, että joskus äidit tuntevat jo silloin hennot liikkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Ei kai? Muistaakseni sydänäänetkin alkavat kuulua ja sikiö näkyä ultrassa vasta joskus viikolla 8.
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko mahollista tuntea jo 9-10 rv liikkeitä?
Mulla näky sydämensyke (siis sikiön) rv 6.
Ja mulla ei näkynyt viikolla 7 muuta kuin ruskuaispussi. Sen takia tuntui ihmeelliseltä, että olisi kahdessa viikossa kehittynyt jo potkivaksi olennoksi.