Elämäni ensimmäinen plussa kp 35/27 Gravidanilla. Vahva viiva, en testannut aiemmin kun halusin olla varma et olin "kunnolla" raskaana ensin. Tänään rv 14+5. :heart:
rv 4+4 tuli Analyz Exactiin (?) aika vahva viiva. Tein huvikseni toisen testin 7+0 Apteekin omalla ja siihen tuli melkein vain yksi viiva, koska väriä ei meinannut riittää kontrolliviivaan saakka..
Viikot oli varmaankin 3+6 tai jotain sinnepäin.. Tein ensin aamulla Kotitesti.fi:stä tilaamani testin joka näytti tosi haaleaa plussaa (en ollut varma näinkö harhoja vai oliko siinä oikeasti jotain viivaa ). Aamupäivällä tein vielä toisen Clearbluen digitaalisella ja sieltä tuli plussa Toi digitesti on kyllä mun suosikki, näyttää tuloksen selvästi.
Esikoisesta viikolla 4 aconista haamu ja päivää myöhemmin myös apteekin omalla vähän tummempi haamu. Kakkosesta viikolla 5 sure steps(tai joku sinnpäin) ja selvä plussa. Tosin kakkosen kohdalla tiesin jo olevani raskaana ennen testiä, kun oireet oli niin selvät.
joskus 3+2 oli clearblue näyttänyt haamujen haamua jonka totesin negaksi koska Predictor ei näyttänyt mitään saman päivänä. 4+2 ei Aconin Early näyttänyt mitään, mutta sitten joskus 6+? näytti komeaa plussaa jo ihan kotitesti.fi:n testi. En mä mitenkään pakkomielteisesti testaillut =)
Tiesittekös, että ovistesti näyttää komeaa plussaa jos on raskaana =)
4+0 ACON 10 kasetilla ja samana iltana myös oli pakko koittaa tuota ovistestiä ja plussaahan se näytti!
Tuon testin jälkeen tein kyllä peräkkäisinä päivinä vielä varmaan 5 testiä kun en vaan ollut uskoa silmiäni ja oli ihana nähdä viivan vahvistuvan :heart:
dpo 11 Mammaksin normaaliherkkä liuska näytti puhtaasti negaa
dpo 14 (rv 4+0) Clearbluella vaalea, mutta selvä plussa ja vielä varmistin rv 4+2 Mammaksin liuskalla plussan