M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Olen ilkeä, mutta kuka käski ottaa liiian ison lainan? Jokainen elää tulojensa mukaan ja jos tulot muuttuu niin sitten on omaa elämäänsäkkin muutettava vaikka se itsestä tuntuisi pahalta.
Näille jotka elävät ihan oikeasti minimituloilla ja kituuttavat joa valmiiksi niin vähällä kuin voivat soisin puolestani vähän enemmänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:meitä kun on 2 aikuista +2lasta ja meillä jäi asuntolainan lyhennyksen jälkeen rahaa käteen 250e, kaikki laskut maksamatta eikä ruokaa niin sossu ei auttanut meitä...
tämän vuoksi kyselen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:emme ole ylivelkaantuneita niinkuin jotkut, mieheni jäi työttömäksi sen vuoksi oltaisiin yhden kk aikana tarvittu sitä apua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:emme ole ylivelkaantuneita niinkuin jotkut, mieheni jäi työttömäksi sen vuoksi oltaisiin yhden kk aikana tarvittu sitä apua.
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Tuollaisia tilanteita varten olisi hyvä olla aina säästössä 3-6 kk nettopalkka. Näin tällaisista tilanteista pääsisi yli. Eli ilmeisesti olette ylivelkaantuneet, kun ette ole säästöön saaneet rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:meitä kun on 2 aikuista +2lasta ja meillä jäi asuntolainan lyhennyksen jälkeen rahaa käteen 250e, kaikki laskut maksamatta eikä ruokaa niin sossu ei auttanut meitä...
tämän vuoksi kyselen...