M
mjuu
Vieras
Siis kun, mies on ottanut puheeksi ( selvennän tässä vaiheessa, että yhdessä ollaan oltu vasta 3kk) että mun pitäis alkaa myös kustantamaan bensoja, vaikka en hänen autoonsa kyllä käytä. Hän vetos siihen, että kun hänen autolla liikumme, niin mun sitä pitäisi myös joskus tankata. Koska hän joskus ( pyytämättä siis ) maksaa ruokaa meille. Hän siis oleskelee mun asunnossa, kun mun on lapsen kanssa vaikeampi olla hänen kotonansa. Eli minä opiskelen ( tulot eivät ole huimat ) , elätän lapseni, ostan ruokaa, maksan laskuni, linkkakortin yms. menoja ja vielä pitäisi tankata miehen autokin! Vaan sen takia, että hän kustantaa joskus ruoka ostokset, mikä musta on taas ihan oikein koska kyllä hänkin ihan kiitettävästi syö ruokaa. Tuntuu että tuossa asiassa ollaan umpikujassa. Nyt on tilanne sit sillein, että kun hänen työpaikkansa sijaitsee melkein vieres, kun mun harjoittelu paikka ja sinne menen aamusin hänen kyydissä niin yrittää selitellä matkalla, että tankatakkin vissiin pitäisi. Vihjailevasti siis. Ja kuitenkin kun hän pääsee myöhemmin, niin olen linkkakortin hommannut että kyyti on minulle pois työpaikalta. En näe tuossa mitään järkeä mun tankata, kun hän joka tapauksessa menisi aamulla sinne töihin. Huoh... mä en tiedä. Jos oisin rikas, niin tankkaisin hänen autonsa niin pääsee hän sillä ajelemaan...