Millä sivuilla on erityislasten keskustelu sivuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!
Tuosta yahoosta sen verran, että jos kokeilet kirjautua esim. leijonaemot keskustelu palstalle, mielestäni siellä on hyvät ohjeet kirjautumiseen suomeksi. siis osoitteessa www.leijonaemot.org ja sieltä linkki keskustelu palstalle.
Muita palstoja mitä itse vilkuilen on: kotipiha.net (tosin hiljainen foorumi), www.verneri.net (täällä on kehitysvamma alan yleinen keskustelu palsta, palsta jolle voi lähettää kysymyksiä jne..)

laittakaa muutkin linkkivinkkejä tulemaa, tuo soneran ellit oli minulle uusi, kiitos siitä!

Itse taasen tykkään kovasti yahoon listoista. Ne kun on suljettuja listoja ja kuka tahansa ei pääse sinne lukemaan, toisin sanoen uteliaisuuttaan tyydyttämään. Siellä esiinnytään nimillä ja tullaan toisille tutuiksi. Olen saanut hurjasti vertaistukea juuri näiltä listoilta!!!

mulla tulee yahoon sähköpostiini päivän mittaan useita posteja eri yahoon palstoilta, tosi kätevää, ei tartte olla monella sivulla posteja lukemassa.

Lämpimästi suosittelen!!!

www.lastenkuntoutus.net on myös yksi, jota kautta olen joskus löytänyt jonkun kohtalotoverin. palsta hiljainen, mutta voihan tärpätä. Ainakin sopparikursseista ja muusta saa sieltä tietoa...

Yhteistyössä