S sirpa Vieras 04.08.2009 #1 Syön vähän, en juo olutta, jos juon niin light siideriä. Muuten olen hoikka.
T trainer Vieras 04.08.2009 #2 mitä tarkoitat, että syöt vähän? siis tarkenna syömisiä niin katotaan mistä kiikastaa. Entäs liikuntapuoli?
mitä tarkoitat, että syöt vähän? siis tarkenna syömisiä niin katotaan mistä kiikastaa. Entäs liikuntapuoli?
S Sirpa Vieras 04.08.2009 #3 Pitää tunnustaa...en juurikaan liiku. Karkit ja muutkaan imelät ei minulle maistu. Sitävastoin syön ruisleipää ja juustoja. Perunaa ei mene paljonkaan, eikä pastaa...ei myöskään riisiä. Tykkään syödä sekavihanneksia.
Pitää tunnustaa...en juurikaan liiku. Karkit ja muutkaan imelät ei minulle maistu. Sitävastoin syön ruisleipää ja juustoja. Perunaa ei mene paljonkaan, eikä pastaa...ei myöskään riisiä. Tykkään syödä sekavihanneksia.
T trainer Vieras 04.08.2009 #5 no jos olet muuten hoikka, niin pömppövatsa voi johtua heikoista syvistä vatsalihaksista.... osaatko treenata niitä?
no jos olet muuten hoikka, niin pömppövatsa voi johtua heikoista syvistä vatsalihaksista.... osaatko treenata niitä?